4 Ocak 2013 Cuma

Arabalı Mause:)

Yazmadan duramayacağım.... Benim minnak ve çok şirin bi mause'um var. İş yerinde yer değişikliği yaşadıktan sonra yeni masamdaki mause'um topluydu!! Evet! Nuh Nebiden kalma derler ya aynen öyle..

Ben de dedim ki, ya arkadaş ben bunlara mı layığım, sağa sola dönmüyor, hareket etmiyor.. Hayır yani çalışma kalitem düştü :p  Sonraa kendime bi ödül vereyim, bi mutlu ediyim şu talihsiz kulu dedim..
( ne acıtasyon ne acıtasyon..)

Sonra efendim girdim markafoniye, lönk diye denk geldi bu mause'çuk:) Goldmasterdan aldım 14,99 TL'ye ama 1 ayı geçmiştir alalı, şimdi kampanyası yok.. Bi tatlı bi tatlı ablası.. Işıkları bile var.. Yerim onu..

Kullanışsız da değil hani, elimi ağrıtmıyo, bi de her gelen soruyo, havam oldu bi nevi:P



Kıssa dan hisse, olumusuz bişeyi olumluya çevirmek kendi elimizde, ihihih:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder