25 Ocak 2013 Cuma

Cem Yılmaz Fundamentals Maceramız




Dün akşam hazır kardeşim de bizi ziyarete gelmişken birlikte bişeyler yapalım dedik ve kardeşim ben ve eşim sinemaya gitmeye karar verdik. Şu sıralar birbirinden güzel filmler var vizyonda. Bazen öyle bir denk geliyor ki gidecek film bulamıyoruz. Geçen aylarda öyle oldu örneğin. Yokluktan " Moskova'nın Şifresi" ne gittik, ve tabi ki pişman olduk. Gerçi belirtmeden geçmek istemiyorm film müzikleri çok güzeldi. Marsis'in canlı performansı vardı, ayrıca Selçuk Balcı'nın bir kaç şarkısı kullanılmıştı.

Mc Donalds' tan Sinema Menüsüİntersinemadan filmlere bakarken hep birlikte doya doya gülelim diye Cem Yılmaz'a gitmeye karar verdik ve bilet olmama ihtimaline karşı yer ayırtmak için rezarvasyon numarasını aradım. Ancak berbat bir durumla karşılaştım. 30 dakika telefonda beklememe karşın bir türlü yer ayırtamadım. Ne çıkarsa bahtımıza diyerek gitttik sinemaya.

İzmir Çiğli Kipa'daki Cinecity sineması ile Mc Donalds'ın bir kampanyaları var. Özellikle yemek istediğimiz farklı bir şey yoksa Mc Donalds'ın kampanyasından faydalanarak sinema biletli menüden alıp, o şekilde sinemaya gidiyoruz. Dün de aynı şekilde yaptık önce yemeklerimizi aldık sonra seanslara ve filmlere bakmak için gişeye gittiğimizde Cem Yılmaz'ın hiç bir seansında yer olmadığını söylediler. Hepsi rezerveymiş. Ancak gişedeki görevli bayan seanstan 15 dakika önce rezarvasyonların düştüğünü ve bu şekilde yer açılma ihtimalinin olduğunu söyledi.

Bizde 20:30 seansına kadar biraz dolaştık, alışveriş ettik. Benim canım kocam o arada gitmiş ve rezarvasyonu düşen biletlerden 3 tane bulup almış:) Pek bir sevindik tabi..

Size tavsiye ediyorum dememe gerek yok sanırım, çünkü her kuruşunu hak eden bir gösteriydi, gülmekten boğazım ağrıdı. Nasılsa yakında internete düşer gitmeme gerek yok diye düşünüyorsanız eğer, kalabalıkla birlikte gülmenin kadar güzel bişey olduğunu tahmin edemiyorsunuz sanırım. Ayrıca gösteri başlamadan önce hiç reklam yoktu. İçeri girdik ışıklar kapandı ve hemen gösteri başladı, harikaydı. Ben en çok kakabüs espirisine bayıldım:)

Yine çok yaratıcıydı, ses tonunu kullanma kabiliyeti oyunculuk yeteneği hazır cevaplılığı hepsi çok iyiydi. Kadın ve erkekler arasında farklar, elekronik aletler ve yeni cep telefonlarıyla ilgili insanların alışkanlıkları ve Türklerin yemek sipariş verirken kendilerine özgü halleri konu başlıklarından bazılarıydı. Bir de yurtdışına çıkan Türk insanıyla ilgili olan bölümde koptum resmen. Mutlaka gidin, hatta lütfen gidin:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder