9 Ocak 2013 Çarşamba

Etamin Baykuş

Uzun zamandır blogları takip etmeye çalışıyorum, el emeği verilerek yapılan yaratıcı çalışmaları her zaman imrenerek izlemişimdir.. Ama iş faaliyete gelince biraz tembellik ediyorum sanırım.. Ancak sonunda beni heycanlandıran ve kısa sürede biteceği için cesaretlenmeme sebep olan bir işe giriştim ve çok şükür ki alnımın akıyla çıktım. 

Geçen yıl baykuş figürü trendini ve her yerde baykuşun nasıl yaratıcı bir şekilde kullanıldığını gördük. Ben de biraz geç olmakla birlikte ucundan yakalayarak baykuş figürlü etamin yaptım.. Biraz oyalanarak akşamdan akşama elime aldığım için yapımı 3 gün sürdü ancak normal şartlarda 1 günde bitirilebilinir.

Etamin kumaşını ve iplerini Kemeraltından aldım.. Ben renkleri oturma odama uyumlu renklerden seçtim.. Siz de yapmaya başlamadan önce nereye koyucağına karar verip öyle başlayın derim, renk seçiminde yardımcı olacaktır..

Bir şablonum olmadığı için yayınlayamıyorum ancak resimleri büyük boyutlarda eklediğim için sayılarını sayarak kendi şablonunuzu çıkartabilirsiniz..

Çerçeve olarak İkea'dan aldığım beyaz, karton çerveveleri kullandım.. Çerçeve renginin sınırlayıcı olmaması açısından iyi bir tercih olduğunun düşünüyorum.. 



Arka fonda gözüken yel değirmeni aslında annemlerin yazlığında balkonda kullanılmak üzere Foça'dan alındı, ancak ben dayanamayıp kendi evimde kullandım..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Follow Me From Bloglovin

Follow on Bloglovin