24 Ocak 2013 Perşembe

Kuzey-Güney 59. Bölümde Neler Oldu?

Farkettim ki dizi fragmanlarının ve bölüm videolarının olduğu bir çok internet sitesi varken, izleyemediğimiz dizilerin ertesi gün bölümlerin özetlerinin detaylı anlatıldığı bir blog yok. Bu yüzden izlediğim dizilerin detaylı özetlerini yayınlamaya karar verdim..


Çarşamba günleri benim için haftanın en güzel günü, ziraa zaten haftasonları dershaneye hafta içi işe giden bi insan olarak haftasonu mefhumum kalmadığı için, çarşamba günü Kuzey-Güney ve Muhteşem Yüzyıl'ı kaçırmıyorum. Hatta planlarımı ona göre ayarlıyacak kadar anormalim:)

Digitürk İQ'nun çok muhteşem bir özelliği olan, kaydetme özelliği sayesinde Kuzey-Güney'i izleyip Muhteşem Yüzyılı kaydediyorum. Ertesi gün, ya da canımın sıkıldığı başka bir gün Muhteşem Yüzyılı izliyorum. Kuzey-Güney'in dün akşam ki bölümüne gelecek olursaakk...

Geçen hafta Zeynep çakalyusu gitti Kuzeye Simay'ın çalıştığı yeri söyledi, Kuzey'de Simay'ı buldu. Ali'nin saatini kolundan çıkardı, kadran kısmı elinin dışına gelicek şekilde eline sardı sonra orda bi kaç adam dövüp Simay'ı taksiye attı. Bu Kuzey'in her işi anlamsız bi şekilde üstüne vazife edinmesine alıştık artık diyorum ve fazla bir yorum yapmak istemiyorum. Neyse efendim, Simay tabi çığlık çığlığa sen benim neyim oluyosun, boşandık işte, karışma bana diye haklı isyanına devam ederken, Kuzey kızı eski evine geri getirdi. Adam gibi biriyle karşılaşıp dörtbaşı mağmur bi hayatın olana kadar sana bakıcam dedi. Bi de yarın uğrarım sana dedi. Sonra Kuzey gitti ve Simay'ın tekrar kapısı çaldı, kapıyı açtı ve şok oldu! Kim olduğunu bilmiyoruz ama ertesi gün Kuzey eve geldiğinde Simay evde yoktu. Kısacası Simayı kaçırdılar.  

Burda bir parantez açıyorum. Kuzey Simayı kaçırıken, yandaki resimde görünen, mekanın sahibi Kuzeyi izledi, napıyo bu anormal diye ve hatırladı ki Kuzey adamı bi zaman güzel bi dövmüş. Adam da Kuzeyle Simayı takip ettirdi ve Kuzey evden çıkınca Simayı kaçırdı. Kuzeyin artık yeni bir Ferhat'ı var. Dizi başa sardı yani ve ben bu duruma lanet ettim, ziraa yeni senaristi iç beğenmiyorum. Temcit pilavı yaptı diziyi. Neyse adam Simayı kaçırdı ve onun Kuzey'in eski karısı olduğunu öğrenince Kuzey'den Simay yoluyla intikam almaya karar verdi. Simay'a ilaç verip uyuttular, bir otel odasında kamerayı açıp adamın birini içeri gönderdiler. Simay gidici yani! Dizi en son bu sahnenin devamındaki olayla bittiği için, konuyu burda kapatıyorum, en sonra tekrar geri dönücem.

Geçen hafta Sami Bey, nişanlısı hanım teyzeye küsmüştü ondan hemen ayrılma kararı aldığı için. Hanım teyze de haksızlık ettiğini düşünüp Sami Bey'in dükkanının önünde Sami Beyi yakaladı, barışmak istediğini belirtti. Sami Bey çok küsmüş ama, beni hiç dinlemedin istemiyorum dedi. Kadıncağız da, o zaman al bu yüzüğü bende durmasına gerek yok dedi. Sami Bey de aldı yüzüğü sokağa fırlattı. Kadın tabi Şok! Handan Hanım haklıymış dedi ve gitti. Aynı anda Cemre annesinin kuaför dükkanından çıkmak üzereydi, evine gidecekti. Bunlar ana kız tam kapıdayken olanları gördüler. Cemre gittikten sonra annesi yüzüğü aldı yerden, akşamına da Sami Beye yüzüğü verdi ve Gülten Hanımdan beklenmeyecek bir yaklaşımla, Hanım Teyzeyi çok beğendiğini ve bu yaşında böyle güzel ve hanımefendi birini bulmuşken, peşini bırakmaması gerektiğini söyledi. Sami etkilendi bu konuşmadan, yakında barışma çabaları olabilir.

Burak Çatalcalı işe geri döndü, ortalığı karıştırmaya niyetli. Zaten duruşması da vardı. Melda Yalgın'la tanıştı ve suikast konusunda Barış'ı suçladığını açıkça belirtti. Melda Yalgın da kaza gecesi Barış'la yediği yemekte, Barış'ın kolundaki yağ lekesini hatırladı ve olayı biraz didiklemeye karar verdi. Güney'i akşam yemeğine davet etti Barış'ın kolundaki yağ lekesinden bahsetti. Güney renk vermemeye çalıştı ama bence aslında hoşuna gitti, çünkü silahı arabaya kendisi koyduğu için onun da bi suçluya ihtiyacı var, o yüzden bu yönde Barış'ın kuyusunu sinsi sinsi kazıcak hain.

Barış'a gelicek olursak, ayran gönüllü Barış geçen bölümde Melda Yalgın'la yemek yemişti içip içip sarhoş olmuştu, Melda gecenin sonunda Barış'ı reddedince pis Barış gitti gecenin bi vakti Cemre'nin kapısına dayandı. (Biliyorsunuz Cemre annesinde kalıyordu bir süredir.) Kızı uyandırdı, annesinin evinde öpmeye çalışmalar, seni özledim falan demeler.. Neyse ki Cemrenin annesi uyandı da kızını kurtardı sarhoş Barış'tan.
Ertesi gün zaten Cemre de annesinin evinden kendi evine geri döndü Barış'ın talimatıyla.

Cemre'nin eve döndüğü gece Güney Cemre'yi aradı ve Meldanın ona anlattıklarını anlattı. Cemre önce sallamadı onu, tersledi biraz ama sonra Güney Barışla Cemrenin arasının kötü olduğunu bildiğini ve eğer kendisine yardım ederse Barış'tan kurtulabileceğini söyleyince yardım etmeye karar verdi. Gitti Barış evdeyken gecenin o vaktinde saçma sapan bi davranışta bulundu ve Barış'ın giyinme odasında gömlek kollarını kontrol etmeye başladı. Senaristi tebrik ediyorum, muhteşem bir senaryo hazırlamış! Zaten bu kadar saçma bir durumda olabilecek en saçma şey oldu ve Barış Cemre'yi bastı. Yine orda bi kıza sarkmaya çalışmalar falan.. Sıkıcı şeyler yani..
Bu arada içine kurt düşen Kuzey, Banu'ya kaçak olarak ziyarete gitti. Zaten o gece gitmeseydi bi daha göremezdi çünkü Banu'nun annesi kızını yanlız bırakmamaya karar verdi ve tedavisinin evde devam etmesini istediğini söyledi Güney'e. Güney tabi üçbuçuk. İşine gelmedi bu durum ama tabi cabbar kayınvaldesi ikna etti bi şekilde. İşte o gece Kuzey doktor kılığında Banunun yanına girdi ve odayı kilitledi. Banu da tam kriz geçiriyordu o sıra. Kuzey'i görünce sakinleşti ama Kuzey'e istediği cevapları vermedi çünkü ondan nemalanmaya gelmesine içerledi. Kız zaten çok yanlızın diyip duruyor bıkmış etrafındaki çıkarcı insanlardan. O yüzden Kuzey'e de gıcık oldu. Zaten sonra hemşireler odanın kapısını açtılar. Güney de geldi hastaneye. Karısının Kuzey içerdeyken kriz geçirdiğini görünce çemkirdi biraz. Kuzey de çok üzüldü.

Dizinin sonunda ise tekrar Simay'ı gördük. Simay en son otel odasında baygın vaziyetteydi. Adamın biri odaya girdi ve Simay'a sahip olmaya çalışırken kız uyanıdı mücadele etmeye başlıdı. Sonunda eline bir meyve bıçağı geçirdi ve adamı bıçakladı. Bir sonraki sahnede Simay sokakta koşarken Şeref Komiser'i arayıp ben bir adamı öldürdüm dedi ve dizi the end!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder