31 Ocak 2013 Perşembe

Kuzey-Güney 60. Bölümde Neler Oldu? (30/01/2013)




Bir önceki bölümde Cemre Barış'ın gömleklerinde yağ lekesi aramak için gece gizlice Barış'ın giyinme odasına girmişti ve Barış da onu yakalamıştı. Cemre bişekilde olaydan sıyrıldı ve odasına geri döndü. Hemen Kuzey'le bi internet görüşmesi yaptı. Barış da safım Cemreye çiçek vermek için odasının önüne gittiğinde Cemre'nin Kuzey'le konuştuğunu duydu. Daha bi kinlendi, artık onu kimse tutamaz. Sami Bey de Cemrenin annesinin sözüne uyarak gitti Hanım Teyzeyle konuştu, barıştılar devam etme kararı aldılar, sonları hayır olsun diyorum. 

Sami Bey Hanım Teyzeyle dating durumundayken Kuzey pasta dükkanında elleriyle pasta börek yapıyordu. Zeynep dükkanı bastı her yeri dağıttı, nasıl benim telefonlarımı açmazsın senden nefret ediyorum moduna girdi. Kuzey de elinin hamuruyla kıza gider yaptı, ne yapıyosan yap dedi, Zeynep de ayrı bir hain olucak. Bu arada Burak Çatalcalıyla Venüs sevgili olmuş, ilginç bir ilişkileri var, onlara da hayırlı olsun.

Zeynep haini bi planlar peşinde bişeyler yumurtluycak ama ne? Barış'a gitti ben istifa etmek istiyorum dedi, zaten Cemre de benden rahatsız, Kuzey'i de burda görüp duruyorum ayrılmak istiyorum dedi. Barış da hayatta bırakmam seni dedi ve akşam evlerine yemeğe davet etti. Melda Yalgın ve Zeynep Barışlara yemeğe gittiler. Barış Meldayı inandırmak istiyor katil olmadığına oyüzden onun üstüne oynuyor ama Zeynep'ten nasıl bir çıkarı var ki diye düşünürken, saflığıma hayret ettim. Tabiki de Cemre'yi deli etmek için onu eve soktu. Zeynep yüzsüzü de gitti tabi davete, bi yalakalık bir sahtecilik ıyyy iğrençler. 

Cemre yanlız gayet astı suratını kimseye pas vermedi helal olsun kıza. Ama çok zor ve saçma bir geceydi onun için.Bi yandan da Güney Cemreyi sıkıştırdı o gece gömlek olayında bi gelişme varmı diye. Onlar konuşurken Barış'ın ortağı Can duydu. Güney çakalı da gömleğine bilerek bişeyler döktü, sonra Barış'ın giyinme odasına gidip gömlek taraması yaptı. Ama karıştırmaya fırsatı olamadı. Barış, Burak Çatalcalıyla ilgili araştırma yapmış, yurtdışında da sahte beyandan ve bir takım suçlardan tutuklandığını söyledi, belgeler gösterdi. Kendini kurtatma çabasında tabi.

Amaaaa Burak Çatalcalı bombayı patlattı. Nasıl olduysa Barış'ın o geceki gömleğini ele geçirmiş. Şirkette herkesi topladı ve Barış'ın gömleğini gösterdi herkese. Barış önce inkar etti, ama gömleğin içine adını yazdırmak gibi garip bir huyu olduğundan morardı kaldı herkesin önünde.

Komser Şeref de Simayın araması üzerine polislerle birlikte Simay'ı alıp Simay'ın adamı bıçakladığı eve gittiler, keşif yaptılar ama ev tabiki temizlenmişti. Mori Şevki de ölmemiş, ifade vermeye geldi, Simay hayal görüyo dedi. Aslında durum şuanda Simay'ın aleyhine çünkü Simaya ilaç vermişlerdi uyutmuşlardı. Testlerde çıktı tabi kimyasal aldığı, bi de eve gittiler hiiiiç bir iz yok, öldürdüm dediği adam sapasağlam. Ama koskoca devletin polisi adamı bi muayene etmez mi hiç, adamın yaralı olduğu ortaya çıksa herşey anlaşılcak. Saçmalamışlar.

Simay'ın gidecek yeri olmadığı için Şeref Komiser onu kendi evine çağırdı. Komiser de Simayın bıçakladığı adamın Kuzey'in eski düşmanlarından Mori Şevki olduğunu anlayınca adama göz dağı vermeye gitti. Kuzey de başka birinden adamın Mori Şevki olduğunu öğrenince Komiser ordayken adamın mekanını bastı. Çok karizmatik bir giriş yaptı. Adamı dövmüş, oraları göstermedi. Kuzey ertesi gün Demet'le görüştü ve Şeref Komiser'in kız arkadaşı olduğunu ve onun evinde kaldığını söyledi. Simay hapşurunca komiser de yalan söylemişti. Zavallı Demetçik çok üzüldü duyduklarına.

Banu da zavallım çok kötü bir durumda. Yanlızlıktan sevgisizlikten mahvoldu kız. Kendi kendine halüsinasyonlar görmeye başladı. Önce kendi çocukluğunu gördü onunla konuştu, sonra Güneyi, kendi annesini ve Barış'ı kendisini öldürmeye çalışırken gördü. Sinir kirizi geçirdi, hemen doktorlar bayılttılar kızcağızı. Bunun üstüne de doktorlar Banunun annesini aradılar. O anda Barışların evinde davetteydi o da. Hep birlikte apar topar çıktılar. Banuyu eve çıkardılar, çok kötü gözüküyordu. Güney bile üzüldü nerdeyse. Güney beni hatırlıyor musun dedi, kız da herşeyi hatırlıyorum dedi. Güney 3,5 atıyor şimdi. Banu da bi soğuk kanlı katil havası var. İntikam insanı olabilir gibime geldi.


Sami Bey'in de mürüvvetini görücez. Hanım Teyze Aynur Hanım'ı evine çağırdı, çocuklarıyla tanıştırmaya. Kuzey tabi pek mutlu değil durumdan. Aynur Hanım eve gelince Sami Bey'in ona yaptıklarına, kibarlığına bozuldu Kuzey. Annesinin yerine geliyo tabi haklı çocuk.Aynı evde kalmam tribine girdi.  Sami Bey de ne meraklıysa artık, tanışma toplanısına Demet'le Komiser'i de çağırdı. Onlar da çok lazımdılar geldiler. Yolda karşılaştılar, Demet Komiser'in arabasına bindi. Demet triplerde, üzgün tabi. Kız arkadaşı olayını ima etti hemen. Kız milleti işte dayanamıyor. Kuzey'den duyduğunu söyledi. Komiser de anlattı Simayla ilgili gerçekleri. Sonra da bunlar bi şekilde öpüştüler ve Kuzey de bunları gördüüü....!!!!!! Masal da burda bitti.

2 yorum:

  1. ahahah süper olmuş bu dizi özetleri tebriks
    Ben her hafta izliycem bu diziyi diyorum ama tutturamıyorum
    Ya bebek uyutuyorum yarısından sonra
    ya da çay servisinde kaynayıp gidiyor :)

    YanıtlaSil
  2. ben de izleyemediğim zamanlarda ertesi gün birilerine anlattırmaya çalışıyordum.. Büyük bir eksiklik var bu konuda:)

    YanıtlaSil

Follow Me From Bloglovin

Follow on Bloglovin