28 Şubat 2013 Perşembe

Kol Saatimle Aşk Yaşıyorum

 Guess GUW10614L2



Canım kocamın pek sevgili sevgililer günü hediyesi canım saatimle büyük bir aşk var aramızda. Evet kış ayındayız ve evet beyaz saat zamanı değil. Ama sonuçta önümüz yaz değil mi? :) Okadar beğendim o kadar beğendim ki hemen evde takmaya başladım:) GUESS'in GU110614L2 Modeli. Silikon kayışlı, çok yumuşak bir dokusu var, pamuk gibi. (Biraz daha abartsaydım:P)

Aslında itiraf ediyorum olay şöyle gelişti. Ağustos ayından beri eşim sürekli bir saat beğenmem konusunda ısrarcıydı. Ben de fazla saat takabilen bir insan olmadığım için beğenemedim bir türlü. Sıkıntı geliyor bana saatten, kolumda bir ağırlık sanki fazladan. Bakmaktan gına geldi zaten bir süre sonra, bıraktım ben de. Geçenlerde markafonide Saat&Saat'in kampanyası vardı. Ben de güzeller güzeli biricik minnoş saatimi orda gördüm ve bi anda çarpıldım. Ben metal kayışı saatten rahatsız oluyoum genel olarak, alışkın olmadığımdan sanırım koluma batıyor gibi geliyor. Oyüzden silikon kayış istiyordum ama hem şık hem spor bir model bulamamıştım. 

Guess'in bu saati silikon kayışlı olmasına rağman özellikle bronz metallari sayesinde gayet şık duruyor. Kadran kısmı da kendinden kareli. İçini de çok beğendim. Ama bir çok alışverişimde olduğu gibi özelliklerine hiç bakmadım. Hemen eşime gösterdim. O da bayıldı saate, ki eşimin zevkine çok güvenirim. Velhasıl canım kocacım da Çiğli Kipa'daki Saat&Saat'ten gitmiş almış hemen, pazar akşamı dershaneden döndüğümde masanın üstüne süslü bir paket görünce anladım tabi hemen. Canlı olarak görünce resimdekinden daha da çok sevdim, hem zarif hem spor. Şimdi biraz saatimle başbaşa kalmak istiyorum :p :))

2 yorum:

  1. Kisinda gayet guzelce kullanilir hele ki saat guess ise :D guess hastasi oldugum icin seninkini cok begendim guzel gunlerde kullan canim :)

    YanıtlaSil
  2. Tesekkur ederim canim, olabildigince açik renkler giyerek kullanmaya calisiyorum:)

    YanıtlaSil

Follow Me From Bloglovin

Follow on Bloglovin