21 Şubat 2013 Perşembe

Kuzey Güney 62. Bölümde Neler Oldu? 20/02/2013

Kuzey Güneye ne yapmak istiyorlar, tuzak mı kurdular, işleyen demire pas tuttturmaya mı çalışıyorlar? Senaristler ve yönetmen ve kanal yönetimi o güzelim oyuncu kadrosuna yazık ediyor. Zaten saati değişti, sezon sonunda final yapıcağı önceden açıklanmıştı. Biraz daha dişlerini sıksınlar zaten dizi bitecek. O kadar kaygısızlar ki bomboş bir bölüm daha izlettiler bize. 5 satırda dün neler olduğunu özetleyebilirim, okadar boş bir bölümdü. Uzun uzun reklamlar falan. Cinlerim tepeme çıktı.. Sakinleşip anlatmaya başlıyorum....

Geçen bölümde hapse giren Kuzey'in görüş gününe annesi ve babası gidiyorlar. Onların her zamanki sıkıcı çekişmeleriyle vaki öldürdüler yine. Sami Bey Kuzey'e 3 tane mektup verdi. Biri Demet'in mektubuydu, yaşadıklarını anlatmış içini dökmüş ama Kuzey okumadan yırttı mektubu. Diğeri Zeynep'in anlamsız saçma gereksiz ve sıkıcı mektubuydu. Sonuncusunu Cemre yazmış. Şöyle seviyorum böyle seviyorum falan. Cemre, Handan Hanım, Sami Bey bir sürü yiyecek getirmiş Kuzey'e, onları dağıttı hapistekilere yediler içtiler uzun uzun ve gereksiz şekilde. 

Fragmanlarda Burak asansöre biniyordu ve asansör düşüyordu. Ama tabiki saçma bi şekilde bağladılar bunu da. Çocuk herkesin gözü önünde asansöre bindi, asansör bozuldu düştü. Bişey olmadı çıktı asansörden. Yok efendim komploymuş falan filan. Ya arkadaşım azıcık zekanızı kullanın bu ne miskinliktir.

Simay Güney'in kendisinede kalan tek kol düğmesini kuyumcuya götürdü değerini sordu, paha biçilemez olduğunu anladı. Sonra şirkete gitti Güney'le görüşmek istediğini söyledi ama Güney onu geri çevirdi. Tam giderken Barış Simay'ı gördü. Gidip bi klüpte yemek yediler, sonra Simay Barış'a verdi tek kol düğmesini. Kesin Barış bunu Güney'in aleyhine kullanıcak katil bu falan diye. Sonra bi de Barış'ın evine gittiler halvet oldular bi güzel. Saçmalık işte.

Burak Çatalcalıyı takip eden ve Ferhat'ı ben öldürdüm diyen adamın oğlunu Ferhat öldürmüş. O çocuk da aslında Ferhat'ın kızı Deniz'in sevgilisiymiş. Kuzey anladı bunu hemen. Sonra Komiser Şeref de anladı gitti kızı buldu. Meğersem Deniz yurtdışından geri dönmüş ve bu işi planlamış. Hiç bişey anlamadım ben bu işten.

Zeynep'le Burak arasında anlamsız bir yakınlaşma mevcut. Sevgilimsi bişey olma yolundalar. Senenin başında trailer olarak yayınlanan bölümlerden birinde Zeynep bir tane silahı suya atıyordu, sonra arabaya biniyordu ve yanında Burak oturuyordu. Bu konuyu da gayet garip bir şekilde bağladılar. Yok efendim işte Burak korktuğu için silah taşıyormuş da Zeynep de benim sevgilim silah taşımaz diyerek silahı göle atıyor falan filan. Boşuna heycan boşuna gerilim. Okadar sinirlendim ki olumlu hiç bişey yazamıyorum.

En sonunda da Kuzey ilk duruşmada tutuksuz yargılanmaya başladı. ilk iş çıkar çıkmaz Barışın evini basıp ağzını burnunu dağıtmak oldu. Bi tek o sahneler iyiydi biraz hareket geldi diziye. Bu arada Cemre'nn babası ölmüş, bi avukat geldi evlerine miras için ama kabul etmediler.

Kuzey Barışı dövdükten sonra Cemrenin yanına gitti, sarıldı ve artık sana zarar veremez Barış dedi. Tam da o anda Barış avukatını aradı ve evlenmeden önce imzalanan sözleşmeyi devreye sok dedi. Cemre boşanmak isterse bir sürü tazminat ödemek zorunda kalıcak yani. Zaten böyle de bitti dizi.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Follow Me From Bloglovin

Follow on Bloglovin