8 Şubat 2013 Cuma

Muhteşem Yüzyıl 85. Bölüm'de Neler Oldu? (06/02/2013)

 

Bildiğiniz gibi son bölümde Hürrem Sultanın arkasında eli bıçaklı bir katil bekliyordu. Maalesef ki beni büyük hayal kırıklığına uğratarak çok saçma bir şekilde konuyu bağlamışlar. Eli bıçaklı cariye Hürremi'in karşısına geçti ve sizin için geldim diye hırladı. O anda Sümbül, hamamın kapısını tıklatınca kız birden tavır değiştirdi ve öldürdüğü cariyelerden birini göstererek bunlar sizi öldürmeye çalıştı, ben de onları öldürdüm, ben kahramanım onlar hain şeklinde olayı bağladı. Koskoca Hürrem nasıl oldu da bu numarayı yedi anlamıyorum. Hürremi'in zekasını seyirci bile anlamışken senaristler hala anlamamış. Sonra Hürrem koşa koşa Süleymana durumu bildirdi, Süleyman da salak değil ya anladı tabi sevgili kız kardeşi Hatice Sultan'ın azmettirdiğini ve Şah Sultanla haber yolladı. Buyurdu ki: Tez oturduğun Saray boşaltıla ve Manisa'ya gidileeee..

Hatice Sultan padişaha pabuç bırakır mı hiç? Gitmiyorum işte dedi, zaten ben öldürmeye çalıştım, oh işte söyledim gitti dedi. Giderdin-gitmezdin, giderdin-gitmezdin derken Süleyman kazandı ve Hatice Sultan yola revan oldu..

Şah Sultan da öyle çakalyus bi insan ki, Hürrem çakalyusu Şah Sultan için uzakta bir saray ayarlamışken, o gitti Haticenin sarayına kuruldu. Bi de dekorasyonu değiştirmiş. Ohhh misss.. Şah Sultanı çakalların Şahı ilan ediyorum.

Burak Özçivit Malkoçoğlu karakteriyle diziye geri döndü, çok da güzel oldu. Süleymana dandik bir suikast düzenlediler çarşıyı dolaşırken ve Bali Bey Süleymanı kurtardı. O kadar komik bir sahneydi ki, Bali Bey daha kılıcını indirmeden kanlar fışkırmaya başladı! Neyse efendim, Süleyman bu olaydan sonra Malkoç oğluna özel koruma görevini verdi. Hep dizinin dibinde olucak bundan sonra. Bu terfiyi duyan Rüstem Paşa hasedinden çatladı. Bi de Hürremin kızı Mihrimah'a aşık ya kendisi, Mihrimah da küçüklüğünden beri Bali Bey hayranı, çekemiyor Malkoçoğlunu. Gitti hemen Hürreme ispitledi sevmiyorum bu adamı dedi. Hürrem pabuç bırakır mı hiç? İyi adamdır o dedi, sen de aklını başına topla benim sayemde burdasın dedi kesti attı. Bu Rüstem Paşa ilerde Şah Sultan'a çalışırsa hiç şaşırmam.

Manisa Sarayına giden Hatice Sultan hemen Şehzade Mustafa'yı işlemeye başladı. Tam da o sırada Mustafa harıl harıl sefer hazırlığı yaparken Süleyman'dan haber geldi, sen sefere gelmiosun, ayrıca vekaletimi de sana bırakmıyorum Manisa'da oturmaya devam et dedi. Çocukcağız şoklara girdi. Bi de bu dengesiz Süleyman Mustafa'yı götürmediği gibi diğer iki oğlunu sefere götürdü. Ayrımcılık yapma Süleyman! Neyse efendim, Süleyman sefere gittikten sonra bi gün haber geldi Hürrem'e Mustafa yürüyüşe geçti İstanbul'u almaya geliyor diye. Hürrem tabi üçbuçuk. Hemen bi paşayı çağırttı, kendisi İstanbulu korumakla görevli bir paşaydı. Mustafanın haberini verdi Paşaya, önlem al dedi. Paşa da bombayı patlattı. Siz üzülmeyin diye söylememiştik ama Padişah sefer sırasında pusuya düştü, ondan ve şehzadelerden haber alınamıyor bu nedenle geliyordur dedi. Hürrem Şokta! Bakalım Süleyman ölücek mi, tarih baştan mı yazılıyor?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Follow Me From Bloglovin

Follow on Bloglovin