Mutfakta Ayna Dekorasyonu

Çok büyük bir mutfağım yok ama Allah'a şükür yemek masamı sığdırabildim. Arada bir de olsa mutfak masasında rahatlıkla yemek yiyebiliyoruz. Mutfak masasının üzerinde iki adet İkea'dan alınmış kırmızı raf var. Resimlerini çekmeyi unutmuşum. Raflarla masanın arasındaki boşluk gözüme batıyordu. Önce duvar stickerı uyguladım ama hoşuma gitmedi. Biraz eskidi sanki duvar stickerları. Çok güzel ve modern modeller de mevcut tabi ki ama bence çok dikkatli kullanılması gerekiyor. Aksi halde çok basit gözükebilir.


Bir gün yine İkea'da dolaşırken ( ki biz bu durumu dershane başlamadan önce neredeyse iki hafta bir yapıyorduk) bu dekorasyon amaçlı aynalar gözüme çarptı. Fiyatları çok cüzzi. Alalım belki spor odasında kullanırız dedik. Ama ne spor odasını oluşturabildik ne de spor yapabildik:) Yapıcaz İnşallah, azimliyiz:)

Sonra aklıma aynaları mutfak da kullanmak geldi. Verdiğim en iyi kararlardan biri diyebilirim, ziraa müthiş bir derinlik kazandırdı mutfağıma. Hem de çok alışıldık bir uygulama olmadığı için, evime gelenlerin dikkatini çekti. Aslında başka açılardan da çeksem resmini iyi olurmuş, tembellik etmişim biraz.Mutfağında ferahlık yaratmak isteyen ve derinliğini arttırmak isteyenlere tavsiye ederim.

Yorumlar

  1. Aynalar çok önemli :) Dar alanları genişletmek için birebir :)

    İkea'nın parçalı aynalarını zaten çok beğeniyordum ben :) Güzel olmuş!

    YanıtlaSil
  2. Ikea hepimizi aynalarla bulusturdu gercekten.
    Begendigine sevindim:)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder