12 Şubat 2013 Salı

Yatakta Kahvaltı Yapmanın Dayanılmaz Hafifliği



Canım kocam, biricik kocam bu sabah bana kahvaltı hazırlamış elleriyle..  Vallahi filmlerdeki gibiydi, önce öperek uyandırdı sonra kahvaltı tepsisini kucağıma kondurdu.. Aman Yarabbiii.. Sabah sabah taze portakal suları sıkılmış, yumurta haşlanmış, Kars kaşarı dilimlenmiş, yumurta için tuz ve karabiber hazır edilmiş.. Ben daha Allah'tan ne isteyeyim? Neden ekmek yok tepside derseniz, eşim dün ,itibariyle Dukan Diyetine başladı. Başladı başlamasına ama öğle yemeğinde tavuğun yanında çorba içti, akşam yemeğinde köftenin yanında patates kızartması yedi:) Ama olsun Dukan'da şuanda, o sebeple bana da ekmek getirmemiş..

Ben de bir kaç güne kadar diyete başlayacağım, daha önce de gittiğim bir diyetisyenim var. Bizim bütün işyerini zayıflattı, bir ben direndim, olmadı:) Bu sefer olucak inşallah, sizinle paylaşıcam diyet listemi.. Herkese güzel haftalar diliyorum.. Bu akşam gülmek isteyenler önce TRT'de Seksenler'i sonra Star'da İşler Güçler'i izleyebilir. Ben bu akşam bi davete katılmak zorundayım o yüzden izliyemiycem, ama zaten evde olsaydım bile Mikro İktisat çalışıcaktım, çok ödevim var çooğğkkk...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Follow Me From Bloglovin

Follow on Bloglovin