11 Mart 2013 Pazartesi

Alışveriş+Mutfak= Mutluluk:)

Kadınlar ne kadar da kolay mutlu olabiliyor Allahım. İyi ki kadın doğmuşum da bu kadar mutlu olmuşum. Süphaneke dinimiz Amin:) İzmirliler Tansaş'ı pek sever ziraa Egenin kalbinden kopmuştur. Herkesin bir Tansaş hatırası olmuştur. 80'lerin çocuklarının market anlayışı Tansaş'tan ibarettir. Sonraları Kipa falan açıldı da dünyadaki tek marketin Tansaş olmadığını öğrendik:) İşte bu nedenlerle zaafım var Tansaş'a. 

Hem neden sevmiyeyim ki, bir sürü üründe yüzde 40 indirim yapmış bugün için. İş çıkışı  öylesine bi bakıyım dedim ne var ne yok beni özlemişmi diye  bir de ne göreyim? Hemen  baktım neler indirimde diye, sonra 4,5TL'ye inmiş bu gereksiz kupalar aldım. 




Yanlış anlaşılmasın kupa faydalı bişey ve kendilerine bayıldım da; evde vardı bisürü, ne diye gidip aldımsa artık. Ama şimdi böyle tatlı teyzeleri nasıl almam. Biri Moskova'da donarken diğeri İspanya'da günlük güneşlik yaşıyor. Kuplarında bile ülkelerin adları var, o kadar ince düşünülmüş.


Ben markette bardak seçerken bir süre sonra eşim geldi. Tansaşta buluştuk ( muhallebicide değil dikkatinizi çekerim:) Sonra o da kendine kahverengi bardakları seçti. Yani fena değiller, sıcak bir havaları var. Fiyatı 3,5TL. Fiyatını duyunca kanım kaynadı, e alalım bari dedim. Sonra eve geldim mutlu mutlu. 



Durup dururken bardaklarım olmuş, bi de üstüne güzel bi mantar yapayım kalpli fırın kabımda dedim, daha bi mutlu olayım:) Bu fırın kabını bedavaya aldım desem yeridir. Kendisini 5 ay önce Esseden %50+%50 indirimden 10TL'ye almıştım. O kadar çok kullanıyorum ki, iki kişi olunca büyük kaplara gerek olmuyor. Bi güzel mantarlarımı doğradım üstüne tuz ektim, bi de tereyağ, bi de kaşar..Ohhh:) Karnı tok sırtım pek Maşallah:) E boşuna demiyorum hayat güzel bi yer diye..

4 yorum:

  1. Bizim evde bi ara kupa cenneti gibiydi, ama artık almıyorum varolanların kırılmasını bekliyorum:) inanırmısın kırılıyorlar..

    YanıtlaSil
  2. Hahah:) Son kullanma tarihleri var demekki:)

    YanıtlaSil
  3. Kupalar çok güzelmiş hem sizin, hemde eşinizin aldıkları :) güle güle kullanın.

    YanıtlaSil

Follow Me From Bloglovin

Follow on Bloglovin