27 Mart 2013 Çarşamba

Ben Aslında Hiç Bişey Almıcaktım Ama...

Hayat çok yoğun çoğğkkk.. Bildiğiniz gibi bir yandan dershane bi yandan iş derken zaten bu tembel bünye sürekli isyandaydı. Bi de başıma YDS çıktı (KPDS'nin yeni adı, daha açıklayıcı bir ifadeyle İngilizce Sınavı). 7 Nisanda sınav var. Ben daha çalışmaya 2 gün önce başladım. Kpss'nin derslerini bile yetiştiremezken şuanda İngilizce çalışmak çok angarya geliyor maalesef. 

Herşey çok rahatmış gibi bir de bu hafta hergün öğleden sonra arazi görevine gidiyorum. Şimdi yalan söylemenin alemi yok, biraz yorucu olmakla birlikte normalde işten 6'da çıkıcakken bu şekilde 4'de bırakıyoruz bu da benim işime geldi, hele ki YDS öncesi. 

Şimdi sadede yaklaşmak üzereyim:) Aslına herşey 3 ay önce İnci'den aldığımız çantayla başladı. İş yerindeki oda arkadaşımla birlikte İzmir Optimum'daki İnci Mağazasından birlikte görmemişler gibi aynı çantayı aldık. Hayır bi de aynı odadayız, her gün takıyoruz falan, bu kadar kekoluk olmaz, olamaz.. Neyse efendim, bu çantaların bir müddet sonra astarında soyulmalar başladı. 20TL'lik çanta astarı takmış amcalar o deri çantaların içine. Bu kadar mı ucuzcusun be İNCİ! Ben de dün görevden dönerken dedim şu çantaları gideyim geri vereyim de astarını değiştirsinler. Gittim Optimum'a çantaları verdim sağolsunlar hemen geri aldılar, İstanbul'a gönderdiler. Tabi farkındalar çantanın dandikliğinin..

Ben de haftalardır dershane yüzünden AVM yüzü görmemiş, alışveriş nedir tatmamış:P bi insan olarak dedim azıcık dolanayım. Zaten yeni sezon başladı hiç bi yerde indirim de yok. O arada eşim aradı, ben spor salonuna gidiyorum sen istediğin gibi takıl dedi. Allahım bu bir işaretmiş benim için meğersem:)

Önce 2. kata çıkıp bi güzel karnımı doyurdum ki alışverişe enerjim kalsın. Sonra efendim hemen birinci kata indim bütün dükkanlara tek tek girdim. Hiç bi yerde indirim yoktu ama ben yine de girdim yani:) Defacto'dan 35 TL'ye bu romantik mi romantik, güzel mi güzel elbiseyi aldım. Mutlu oldum, zira ucuza bişeyler alınca kendimi alışveriş kahramanı gibi hissediyorum:P




Birinci katı bitirdikten sonra hemen Kahve Dünyasına oturdum, bi güzel kahvemi içtim, bi yandan biraz Tarih okudum, ayaklarımı dinlendirdim, enerjimi toplayıp Zemin kata indim. Zemin katta da bütün dükkanlara tek tek girip çıktıktan sonra Koton'dan 8TL'ye küpe ve 10TL'ye kolyemi aldım. Kotonda hiç indirim falan yoktu, çok kesat bir dönem alışveriş için bence. Yeni sezon için Haziran'ı beklemek gerekir diye düşünüyorum.





Yavrum canım kurukafamı da aldıktan sonra olmazsa olmaz Mango Outlet'ten bu otantik ahşap kolyeyi aldım. Sezon fiyatı 38TL iken 8TL'ye düşmüş. Resimden çok anlaşılmıyor ama gerçekten çok kaliteli bir malzemesi var. Bu arada resimlerin arka fonunu oluşturan salondaki yemek masasının örtüsü bildiğiniz anne danteli. Ben normalde tülden incili mincili romantik bir örtü kullanıyordum ama geçen hafta annem evde temizliğe gelen kadınla başbaşa kaldığında hemen kendi ördüğü danteli sermiş. Ben de duygusala bağlayıp kaldırmadım ama benim bünyeme biraz fazla kaçtı yani, söylemeden edemicem.


Artık yorulmuş ve takatim kalmamışken son bir gayret Batik'e bakıyım dedim. Bir de ne göreyim. 10TL'te etek aldım mı:)) Tiril tiril keten etek. Çok sevdim yavru ceylanımı ablası, bi de 10TL olunca daha bi sevdim tabi:) Kolyemle takım oldular. Krem rengi bluzla ahşap kolyemi yada aldığım sarı takılarımı kullanabilirim kendisini.



Efendim en son zemin kattan Eksi bire inip çıkacaktım ki, dedim Esse'ye, Bernardo'ya, Tantitoniye uğramadan olmaz.. Evlendikten sonra mutfak eşyaları alışverişinin ne kadar zevkli olduğunu keşfettim. Hatta benim için giysi alışverişinden daha eğlenceli, en azından deneme sıkıntısı yok. Esse'de sözde indirim vardı ama ben daha indirimli hallerini gördüğüm için pek indirim varmış gibi gelmedi bana. Ama Bernardo ve Tantitoni'de indirim vardı gerçekten. Bernardo'dan cicikuşlu küçük kahve tepsisini aldım. 18TL'den 13TL'ye düşmüştü. Hemen kullandım dün akşam:)







Böylece pazartesi İngilizce çalışmaya başlayıp ikinci gün eken bir insan olarak, bu akşam da bir arkadaşımızın evine yemeğe davetli olmamızdan mütevellit, yine çalışamıycam. biraz daha hırslı bir insan olmayı çok isterdim:( 

Ay en kötü haberi vermedim daha. Bu akşam evde olamayacağımız için Kuzey-Güney'i ve Muhteşem Yüzyılı izlemiycem ve bu nedenle yarın yazamıycam. Ama en kısa zamanda izleyip yorumlamak istiyorum. Daha doğrusu dedikodusunu yapmak istiyorum:) Normalde çarşamba günleri pek dışarı çıkmazdım ama nasıl olduysa gaflet anıma denk gelmiş heralde. Bi daha olmaz:)

12 yorum:

  1. Elbise çok şirinmiş. İzlemeye aldım bloğunuzu. Ben de bloğuma beklerim.

    www.bakbuharika.com

    YanıtlaSil
  2. Tesekkur ederim:) geldim bile..

    YanıtlaSil
  3. Alışveriş için gerçekten kötü bir zamanlama. İnci konusunda haklısın bende deneyimledim kendisini böyle dandik bir mağza yok. favorim mango kolyedir:)

    YanıtlaSil
  4. Küpene ve elbisine bayıldım, hepsini güle güle kullan :)
    evleniyorumm.blogspot.com

    YanıtlaSil
  5. çok güzeller:)elbiseniz çok tatlı cok sevdim ki ben
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Asıl benden sana sevgiler ömür:)

      Sil
  6. herkes gibi bende elbisenize bayıldım,mutlu günlerde kullanın:)

    YanıtlaSil
  7. çok tatlı elbise rengine desenlere bayıldım hepsi çok cici güle güle kulan sınavlarında Allah kolaylık versin inşallah başarırsın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Gülihancım, inşallah:)

      Sil