14 Mart 2013 Perşembe

Diyet Listemi Açıklıyorum.. (Çikolata Serbest:)

 

Tabiki değil. Fake yaptım:) Öyle bi diyet yok maalesef. Ama ben bütün gün aç kalırım sonrada giderim bi tablet çikolata yerim diyorsanız o ayrı. İlham alalım hasedimizden çatlayalımm diye Adriana Limayla açılış yapayım dedim.Ben istikrarsız bir insanım, çok öyle günü gününe uyamıyorum maalesef diyet listeme. Bir önceki yazımda yazdığım gibi dün tatlı yedim mesela.. Belki diyet yapası olan vardır yada fikir edinmek isteyen vardır diye sizle paylaşmak istedim. Bu arada bana bu diyeti veren doktor bizim bütün binayı zayıflattı desem yerdir. Gerçekten başarılı bir hekim. Listeyi vermeden önce bir kaç ufak detay belirtmek isterim; her gün mutlaka 2,5 lt su içmek gerekli. Selülit problemi olanların türk kahvesi dahil hiç bir kahveyi tüketmemeleri gerekiyor. Doktor özellikle bu konunun altını çizmişti. Diyetin ilk haftalarında sporu önermedi. Kilo vermeye başladıktan bir kaç hafta sonra kilo verme duruyor. Metabolizma alışıyor yemek şekline. Ozaman itici güç olarak hafif spora başlatıyor. Haftada 3 gün 30 dakika yürüyüş. Sonra giderek spor süresi artıyor. Şimdilik aklıma gelenler bunlar. Gelelim Diyet Listesine....

Sabah:
2 ince dilim kepek ekmeği
yumurta + 1 dilim yarım yağlı peynir
veya 2 dilim peynir
domates, salatalık, çay

Ara Öğün:
1 porsiyon meyve
3 adet kuru kayısı-1 elma- bir küçük portakal - 1 kuru incir vs)

Öğle:
2 dilim kepek ekmeği
9 kaşık sebze yemeği
1/2 su bardağı yoğurt veya 1 su bardağı ayran
yağsız salata
NOT: enginar, pırasa, yer elması gibi kök sebzelerden 5 kaşık yenmeli

Ara Öğün:
 1/2 paket light bisküvi+ 200ml light süt
veya 1 avuç beyaz leblebi
veya 3 kuru kayısı+ 2 ceviz

Akşam:
2 dilim kepek ekmeği
4 köfte büyüklüğünde kırmızı et
veya 4 yumurta büyüklüğünde beyaz et, balık
1 su bardağı yoğurt veya 2 su bardağı ayran
Yağsız salata

Ara Öğün
1 porsiyon meyve

6 yorum:

  1. Bende diyete devam ediyorum ama benim çok yavaşladı,deli olucam ya:((
    Su içmiyorum bide,aç aç içilmiyor ki..
    Neyse sana kolay gelsin canım:)

    YanıtlaSil
  2. Suyu daha fazka tuketebilmek icin, gun icinde masanizda elinizin sltinda surekli su sisesi bulundurmak, hatirlatici oluyor. Kolay gelemio ama napalim kadin olmanin cilveleri

    YanıtlaSil
  3. keske öyle bir diyet olsa canim sirf cikolatali :)

    Mein Blog/Blogum

    YanıtlaSil
  4. ben spor yapıyorum ve spordan sonra diyetisyenim küçük bir tane bittere izin verdi :) sporda kaybettiğim enerjiyi geri almam için :))
    sena dursun olarak izliyorum bana da beklerim..

    YanıtlaSil
  5. Keşkeeeeeeeeeee
    sıkıcı bir diyet olmasa

    YanıtlaSil