5 Mart 2013 Salı

Gelin Çiçeğim ve Düğün Fotoğrafçısı

Düğün mevsiminin yaklaştığı şu sıralarda, evlilik hazırlığında olan herkes harıl harıl gelinlik, gelin çiçeği, düğün fotoğrafçısı ve beyaz ayakkabı derdine düşmüştür eminim. Ben geçen sene 5 Mayısta evlendim. Yaza girmeden tam bahar başlanıcında ılık bir havada terlemeden eziyet çekmeden hem düğünü hem de fotoğraf çekimini gerçekleştirdik. Düğün fotoğrafçısı inanılmaz önemli bir mesele. Ziraa düğünden sonra elinize kalan en önemli hatıra düğün fotoğrafları oluyor. Salonda çekilen fotoğraflarda oynarken zıplarken poz vermeden garip garip fotoğraflar olabiliyor. Yada düğünün sonuna doğru saçı başı dağılıyor, makyajı bozuluyor insanın.O nedenle düğünden önce çekilen ve özellikle poz verilen fotoğraflar en güzel haliniz oluyor. Biz çok araştırdık ve en sonunda İzmir Swiss Otelin içinde bürosu olan bir fotoğrafçıyla anlaştık. 


Hatta olay şöyle gerçekleşti. Eşim aylar öncesinden, düğün gecesinde kalmak üzere Swiss Otelde oda rezarvasyonu yapmıştı. Fotoğrafçı için araştırma yaptığımız dönemde bir gün evlenme fuarına gittik ve orada bir fotoğrafçının çekimlerini çok beğendim. Hemen locaya girdik ve adamla konuşmaya başladık. Şansımıza beğendiğimiz fotoğrafçının da asıl bürosu Swiss Oteldeymiş. O nedenle çekimlerde inanılmaz rahat ettik. Sabah kuaföre gittikten sonra annemin evine gittim son kez. Babam kırmızı kurdelemi bağladı, beni evden komvoyla birlikte yolcu ettiler ve biz direkt olarak Oteldeki odamıza geldik. Yarım saat sonra da fotoğrafçı odamıza geldi ve hemen odanın içinde çekime başladılar. Çekim bittikten  1 saat kadar sonra da Düğün salonumuza gittik.


 Fotoğrafçı dediğime bakmayın siz, 3 adet fotoğrafçı aynı anda çekim yaptı. Aynı pozun 3 farklı açıdan çekildiğini düşünün. Kötü çıkma ihtimaliniz kalmıyor:) Önce odada çekim yaptık, sonra otelin içindeki farklı alanlarda. En sonunda Otelin bahçesinde dış çekim yaptık. Gelinlikle arabalarda dolaşmadan, saçım başım bozulmadan dış çekim yapmış olduk. 2500'ün üzerinde pozumuz var. Elemek bir hayli zaman aldı. Kesinlikle tavsiye edebilirim İzmir'de evlenecek olanlara. Çok eğlenceli çok güzel bir çekimdi. Ekipten çok memnun kaldık. Fotoğraf kalitesi de çok başarılıydı. Fazla fotoğraf yükleyemiyorum maalesef. 



Gelin çiçeği mezvusunu da şansa bırakmamanızı öneririm. Eşimin araba süsleteceği çiçekçiye gittim bir kaç gün önceden. Oradaki çiçeklerin arasından istediğim tonları seçtim. Tomurcukların üzerine inci yapıştırılmasını istedim. Kısacası şansa bırakmadım ve kendim seçtim çiçeğimi. Aksi durumda süprizle karşılaşabilirdim. Yada alelade bir çiçek karşıma çıkabilirdi. Benim iki adet çiçeğim vardı. İlk çiçeğim yapay çiçekti beyaz çiçekleri ve yeşil yaprakları ardı. O nedenle ikinci çiçeğimin içinde yumuşak tonlarda bir renk olsun istedim. Canli çiçeğimi attım genç kızlara:) Yapay çiçeğimi hatıra olarak saklıyorum. Ne güzel heycanlardı, birinci yıldönümümüzde tekrar mı düğün yapsak acaba:)

4 yorum:

  1. Hayatımın en güzel günü, keşke hep düğün olsa, hep gelinlik giysek :) Biz de 1. yılda yapsak mı yeniden eğlence gibi bi'şey dedik ama 5. yıla erteledik bunu :) Gelin çiçeğin de çok tatlıymış, ömür boyu mutluluklar :)

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim bilun:) 5. yıl geç değil mi 2 mi yapsak:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay evet ya, aslında her ay olsa :) İhihi

      Sil