21 Mart 2013 Perşembe

Kuzey Güney, Cemre'nin Yolu :) 66. Bölüm

 

Bir önceki bölümde çok heycanlı bir sonla biten Kuzey Güney'de bu hafta Cemre'nin dramını izledik. Cemrecik kader mahkumu oldu:P

Barış yerde hareketsiz yatıyordu, ölü gibi. Sonra birden herkes eve doluştu bi anda. Cemre şokta, bi uyandı elinde demir çubuk, heryer kan içinde. Yazık kız Cemre'ye, çok acıdım sübyana. Ay berbat bişey ya. Hemen ilk yardım geldi Barışa bakmaya. Hiç kimse bi de Cemre'ye baksın demiyo tabi. Kızın ağzı burnu kan içinde. Demezler gerçi, benim de çocuğumu öldürse ben de demem:) Sonra birden polisler geliverdi bi anda, nasıl olduysa. Hemen Cemreme vurdular demirden kelepçeleri.

Sonra bi ara olaydan bir saat öncesini göstermeye başadılar. Cemre takside Barışa gidiyordu. Evin kapısına geldi. Kapıyı açmak istemediler ona. Delirmiş halde olan Cemre daha bi delirdi, açtırdı zorla dış kapıyı. Barışın evine gitti.  Sonra Cemrenin polise verdiği ifadeyi gördük. Barışın alkollü olduğunu, tartışmanın yükseldiğini ve Barışın ona saldırdığını söyledi. Ben de onun dudağını ısırdım dedi. Sonra Barış Cemreye vurmuş ve yere düşüp kafasına vurmuş ve bayılmış. Sonra uyandığında Barışın öldüğünü görmüş. Hatırlamıyor yani. Yandı gülüm keten helva.

Hemen Gülten Hanımla Kuzey polis merkezine geldiler, annesi ifade verdi. Cemrenin telefonundan Barış'ın Cemre'yi aradığını fark etti Kuzey. Sanki önemli bişeymiş gibi.   Cemre yalvar yakar söyleniyor o evde biri daha vardı diye. Ama kalleş Güney gördüğü bardaklara ve kapı aralığına rağmen evde kimse yoktu dedi. Aslında kendisi de kıllandı birinin varlığından ama söylemedi çakalyus antonyus. Amaaa Bu arada Barış'ın annesi delirmiş vaziyette tabi, Güney'e senin de sıran gelicek dedi. Sen hayatımıza girdiğinden beri herşey daha kötü dedi. Kadın bıktı Güneyden sonunda. Tak etti  canına.

Ben dedim size kesin Simay yaptı kesin diye. Olayın sonrasında birlikte işe gittiği arkadaşını çağırdı, erkek arkadaşım kızdı bana nerdeydin diye, ben de sen de olduğumu söyledim dedi.  Lütfen bozma dedi. Yolunu yaptı yani. Ama kadın kıllandı. Bi de Simay çamaşır makinasını çalıştırıyordu, kadın ondan da bi kıllandı. Akşam Simay o teyze de kaldı. Bu Simay da ayrı bi çakalyus antonyus. Ama bence sonunda bu teyze Cemre'yi kurtarıcak. Demedi demeyin.

Banu yavrum da öyle kimsesiz, her türlü yalakalığın içinde deli deli dolanıyo. Bişeler yapıcak sonunda kesin, eminim ben. Vızıldanıp duruyor Güney nerde, Cemresini kurtaramadı mı diye. Dizinin sonunda Güney'i ölüdürür belki, renkli bi son olur:)

Çakalın halinden çakal anlar hesabı, Güney Simayı aradı. Seni gördüm köşkten kaçarken dedi. Kameralara da yakalanmadın Barış sayesinde dedi. Simay itiraz edemedi Güneye. İtiraf etmiş gibi bişey oldu. Bi de polisin bardaktaki ruj izlerini ve parmak izlerini inceleyip Cemre'ye ait olmadığını anladığını söyledi. Bana anlat olanları dedi. Buluştular biyerde anlattı Simay. Barışın Kuzeye ve Cemreye çok sinirli olduğunu sürekli onlar hakkında konuşup atıp tuttuğunu anlattı. Onların bir araya gelmesine izin vermeyeceğini söylediğini söyledi. Tam o sırada Cemre'nin eve geldiğinin telefonunun geldiğini ve kendisinin gitmek istediği halde Barış'ın onun gitmesine engel olduğunu söyledi. Sonra Simay yukarı çıkmış. Cemreyle Barışın kavgalarını gösterdiler. Barış'ın Cemre'ye aşkını itirafını izledik. Sevmiş çocuk ayol.. 

Amaaaa Sonra Barış dengesizi Cemre'ye dediki artık beni zerre kadar ilgilendirmiyorsun, hatta senin alyansını bi o..puya taktım dediiii!!!!!! Simaycık yıkıldı ayol, yazık.. Sonra kavga ederken Cemre yere düştü bayıldı. O arada Simay Barışın kafasını gözünü yardı, evden kaçtı. Ve bütün bunları Güney'e anlattı. Aslında Güney'e anlatması da çok saçma. Pis Güney de Simay'a diyo ki ben gerçekleri bile bile susamam dedi. Simay da lafı yapıştırdı hemen. Sanki çok umrunda Cemre dedi. Sen onun hapse girmesini istiyosun dedi. Güney hiç bişey diyemedi. Bence Güney'in Simay'ı korumaktaki bir diğer amacı, daha sonra bunu Barış'a karşı kullanıp kendini aile içinde garantiye almak olabilir.

Başka bir çakalyus olan Zeynep, o gece evdeki kişinin Venüs olabileceğini söyledi karakolda Cemreye. Aslında mantıklı bir iddia attı ortaya, çünkü o gece Venüs sarhoş olup Burağı aradı ve Barışla öpüştüğünü itiraf etti. Burak da bunu salladı, hadi git ordan pis Venüs zaten sevmezdim seni dedi. Zeynep de şöyle bi yorum yaptı, o hayal kırıklığıyla Barış'ın evine gitmiş olabilir dedi. Karakola gelip ifade verdi Venüs, suçu olmadığı için salındı.

Zaten bi saçmalık olmasa şaşırırdım dizide. Yine acayip saçma bişey oldu ve Simay hastanede Barış'ı ziyarete gitti. Senin ne işin var kızım orda. zaten zanlı gibi bişeysin. Öfffff...Sonra bi de gazetecilere yakalanmamak için gizlenmeye çalışmalar falan.. Pöfff.. Aptal değil bu seyirci arkadaşım! Ya arkadaş herşey bu Zeynep'in karşısına mı çıkar. Güney'le Simay otobüs durağında konuşurken Zeynep gördü bunları.Saçmalık saçmalık üstüne öykkk.

Güney delisi, akşam Kuzey'in yanına geldi. Beni dinliyceksin dedi. Seni azat ediyorum dedi. Cemreyi bu kadar çok seviyorsan ben herşeyi unutmaya hazırım dedi. Onlar birlikte olursan bunu sorun etmem gibi konuştu ama gıcık gıcık. Delirtti Kuzey'i. Biliyo ya Cemre mahkum olucak çıkamıcak. Artık özgürsün kardeşim dedi. Kuzey'e ama ben samimiyetine asla inanmıyorum. Bence Kuzey de ta olarak inanmadı. İğrenç bi insan şu Güney. 

Barış da uyandı ya ben ölür zannediyodum. Ama bu pis Barış uyanır uyanmaz Cemre yaptı dedi. Milletin de ne derdi varmış kızla ya. Ama bence Barış Simayı kendisi gidip öldürücek.Cezasız bırakmaz heralde. Beili dizinin sonunda evlene de bilirler. Aralarında ten uyumu var malum:P

Bu arada Cemre hapse girdi, tutuklu yargılanıcak. Hapishanede teyzeler muhabbete girmeye çalıştılar Cemreyle. Cemrecik naapsın masum masum oturuyo öyle.. Dizinin son sahnesinde de Kuzey Cemreyi ziyerete gitti, öyle de bitti. Bundan sonra bizi renkli günler bekliyor. Bence Kuzeyle Cemre evlenir Güney intihat eder, Banu Can'la evlenir, Barış da Simay'la evlenir.. Mutlu sonla biter:P :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Follow Me From Bloglovin

Follow on Bloglovin