22 Mart 2013 Cuma

Mim'olojinkologg

Tatlı ve naif blog sahibesi GÜLİHAN beni mimlemiş. Ben de hemen cevap vereyim dedim:)

1-En nefret ettiğiniz insan tipi
İçten pazarlıklı ve aşırı özgüvenli, dünyayı ben yarattım modundaki insanlardan gerçekten nefret ediyorum ve saygı duymuyorum.

2-Evde en çok hangi eşyanı kaybedersin?
Ben genelde bi çok şeyimi kaybedip buluyorum. Ama ilk aklıma gelenler cep telefonu, ev anahtarı, balkonun anahtarı, takılarım vs..

3- Sakız çğneyen insanlar hakkında ne düşünüyorsun?
Ben de sakız çiğnemeyi severim ama kısa süreli. Sakızın tadı kaçınca postalıyorum. Ses çıkartarak çiğneyen insana hiç tahammülüm yok hemen söylerim zaten, uyarırım.

4-En sevdiğiniz çiçek?
Ölmeyen saksı çiçekleri:) Benim çiçeklerim hep ölüyor maalesef. Ancak benim için en güzel ve romantik çiçek papatya. Çok severim.

5- Burcuınuz nedir?
Başak burcu kadınıyım, müdahaleciyim ve takıntılıyım biraz:)

6- Kız ve erkek çocuklarınız olsa adları ne olurdu?
Birebir belirlediğim isimler yok aslında. Erkeklerde güçlü isimlerden hoşlanıyorum, Demir, Atlas gibi. Kız çocuk içinse naif isimler hoşuma gider Aslı, Ada gibi. Ama kız çocukda biraz daha orjinal isimler koymayı düşünebilirim oyüzden bi fikrim yok şuan için.

 7-Komşunuzun çocuğu size oturmaya geldi, suratınıza tükürdü ne yapardınız?
Annesinin tepki vermesini beklerim, eğer annesi tepki vermiyorsa kibarlık edip susmam, önce çocuğu sonra annesini uyarırım. Annem bizi mum ederdi misafirlikte, şımarık çocuklara tahammülüm yok oyüzden. Herkesin çocuğu kendisine kıymetli ama saygısız çocuk yetiştirmek de maharet değil.

8-Arabayı siz kullanıyorsunuz, yaşlı bayanın birinin üzerine çamur sıçrattınız ve hareket yaparak arabanızı durdurdu. Onu istediğiniz yere bırakmanız gerektiğini söyledi ne yapardınız ?

Diyetimi öderim.

9-Hayatta en korktuğunuz şey?
Kimsesiz ve sevgisiz kalmak. Bir de sevdiklerimden birinin ya da kendimin yatağa bağlı hasta durumuna gelmesi.

10-Bilgisayarınız çöktü ve bilgisayar ortamındaki tüm resimleriniz yok oldu. Hiçbir yerde kopyaları da yok. Ne yaparsınız ?
Bilgisayarı döverim:)

11-Yalnız yaşamak hakkında ne düşünüyorsunuz ? Sizi mutlu mu eder mutsuz mu ?
Mutsuz eder. Çok kalabalıktan da hoşlandığımı söyleyemem, hatta alışverişe bile yanlız gitmekten hoşlananlardanım. Ancak 3 yıl kadar yabancı bir şehirde yanlız yaşadıktan sonra tek başına kalmanın insana kendini ne kadar yanlız ve mutsuz hissettirdiğini biliyorum.

3 yorum:

Follow Me From Bloglovin

Follow on Bloglovin