Ne İzledim: Django Unchained



Dün akşam evde cumartesi gecesi sineması yapıp, Tarantino'nun son filmi, meşhur Dijango Unchanined filmini izledik. Oyuncuları malumunuz Jamie Foxx, Leonardo DiCaprio, Christoph Waltz, Kerry Washington ve Samuel L. Jackson. Öncelikle belirtmek isterim ki filmdeki oyunculukları çok beğendik. (Kerry Washington'un gereğinden biraz fazla haykırması dışında..) Ben genelde böyle sağlam kadrolu filmlerde biraz hayalkırıklığına uğruyorum, beklentimin fazla olmasından mütevellit. Ancak bu filmde gerçekten oyunculuklara denicek hiç bişey yok. Herkes sanki oynadığı rol için yaratılmış gibiydi.

Buarada Leonardo DiCaprio için ayrıca parantez açmak isterim ki, hangi rolü oynarsa oynasın gerçekten o karakteri yaşatıyor bize. Bu filmde yine muhteşemdi. Titanikten sonra tek filmlik biri olduğunu ve pek fazla projede yer alamayacağını düşünmüştüm o dönemlerde, ancak ne kadar yanıldığımı zamanla anladım. 

Filmin konusu Amerikan iç savaşından bir kaç yıl öncesinde, zenci köleliğin en şiddetli ve acımasız olduğu dönemde, zenci bir köle olan Django'nun özgür kalıp Alman asıllı bir kelle avcısı ile ortak çıkarları sonucunda peşlerine düştükleri insanları öldürmeleri ve akabinde yollarına birlikte devam edip Django'nun esir karısını bulma maceraları anlatılıyor. Güzel işlenmiş bir konu olmakla birlikte benim için "Kill Bill" in üstüne çıkamamış bir film. İzlerken biraz uzun geldi, demek ki filmin  temposunda bir sorun var. Sinemada izlemediğime üzülmediğim, ama yine de izlemiş olduğum için memnun olduğum bir film. 

Yorumlar