Rimel Önerisi ya da Önermemesi

Haftanın 5 günü işe, haftasonu 2 gün de dershaneye giden biri olarak hergün ama hergün makyaj yapıyorum. Biliyorum ki makyaj cildi yorar ama eve geldiğimde hemen makyajımı çıkartıp, toniğimi ve kremimi sürüp haftada bir de maske yaptığım için cildimde bir problem oluşmadı. Bunda tabiki kullanılan malzemenin kalitesi de önemli.
Göz makyajına çok önem veren biri olarak maskara benim için hayati öneme sahiptir.  Ama ben öncelikle şuanda kullanmakta olduğum ve çok memnun kaldığım diplinerımdan bahsetmek istiyorum. Bir çok markanın diplinerını denedikten sonra Cecile'in diplinerında karar kıldım. Diplinerlar çoğu zaman eyelinerlarla karıştırılır. Eyelinerlar uçları benim tabirimle "kılkuyruk" olan, daha açıklayıcı bir ifadeyle bildiğimiz suluboya fırçalarının çok çok ince uçlusu gibi, yumuşak uçlu olan ürünler. Dipliner ise aşağıda açıklayıcı olması için resmini eklediğim, daha sert uçlu (keçeli kalem gibi) olan ve bana göre sürülmesi daha kolay ve daha net çizgiler elde edilebilen ürünler. Siyah dipliner konusunda kısıtlı seçenekler var. Genelde eyelinerlar daha fazla piyasada. Cecile'in bu eyelinerını şiddetle tavsiye ederim.


Dediğim gibi göz makyajı benim için çok önemli. Sadece göz makyajı yapıp biraz allık kullanıp, fondoten, pudra yada ruj kullanmadan çoğu zaman makyajım tamamlanmış hissediyorum. O nedenle çok az rujum vardır. Bir çoğuda gloss şeklindedir. Kötü bir maskarayla yapılmış bir göz makyajı tamamlanmış sayılmaz benim için. Kirpiklerim kaşıma değmek zorunda:) Yok canım o kadar da değil ama gür kirpikler önemli. Öncelikle tavsiye etmediğim rimellerden bahsedeyim. Şuana kadar kullandığım en kötü rimel Cecile'ın Sexy Long rimeli. Kadınlar günü indiriminde bir şans vermek istedim kendisine ama çöpe atsam yeri. Öncelikle fırçasına çok az likit geliyor. 5 kat falan sürsem anca rimel varmış gibi görünür. Kirpiği dolgunlaştırıp uzatmak bir yana, kaldırmıyor bile doğru düzgün. Yok etkisinde diyebilirim.





Cecile'den biraz daha iyi olmakla birlikte almaya gerek olmayan bir diğer rimel de Essence'in Get Big Lashes Rimeli. Bu rimeli aslında Essence'in Get Big Lashes Volume Curl rimelini (gri olan) bulamayınca denemek için almıştım. 3 kat sürünce falan biraz bişeye benziyor ama dokusu yumuşak değil ve 4 saat sonra dökülmeler başlıyor. Almanızı tavsiye etmem.
Hemen ardından Essence'in aynı serisinin harika rimelinden bahsetmek istiyorum. Genelde bir çok kişinin Essence ürünleriyle tanışması bu rimel sayesinde olmuştur. Volume Curl rimeli 40-50TL'lik rimellerle aynı performansta olup fiyatı 10TL'nin altında. Bir rimel için inanılmaz bir fiyat, hem de harika bir dokusu ve yoğunluğu var. Bu rimelle kirpiklerim kaşıma ulaştı:) İlk kullandığım gün işyerindeki arkadaşlarım bile hemen farkedip iltifatlara boğdular beni sağolsunlar:)) Neyse efendim, öncelikle çok güzel uzatıyor ve çok iyi kıvırıyor. Zaten fırçası bunun için tasarlanmış.Ancak biraz tombik olmasından mütevellit dikkatli olunmazsa bulaşma riski var. Göz altına kesinlikle dökülme yapmıyor, uzun süre ilk sürüldüğü anki gibi kalıyor. Bulabilirseniz mutlaka alın derim. Ben 2 aydır bulamıyor, çok fazla talibi var.
Benim rimel markası olarak gördüğüm tek marka var, o da Loreal. Hangi rimelini aldıysam pişman olmadım diyebilirim. Dediğim gibi ben kıvrık ve dolgun kirpikler sevdiğim için Loreal bu ihtiyacıma kesinlikle cevap veren bir marka. Loreal'in ise iki ürünü sürekli alıyorum. İlki Million Lashes. Tek kat sürüldüğünde doğal, İki kat sürüldüğünde ise kıvrık ve dolgun bir görünüm veriyor.





Diğer ürünü ise Lash Architect. Bu ürün Million Lashes'e göre daha dolgun bir görünüm veriyor. Ben genelde yoğun makyaj yapmak istediğim zaman bu ürünü kullanıyorum. Takma kirpik etkisi veriyor. Million Lashes'ı ise günlük olarak daha çok tercih ediyorum. Fiyatları birbirine çok yakın. Kadınlar günü indiriminde 40 lira civarındaydı fiyatları. Markanın genel olarak rimellerinde dökülme ve topaklanma fazla yaşanmıyor. Ancak Lash Architect, yapısı gereği takma kirpik etkisi yaptığı için 2 kat yeterli oluyor. 3-4 kat sürdüğünüzde biraz topaklanma olabiliyor.



İndirimleri takip edip edinmenizi tavsiye ederim.

Yorumlar

  1. Ben Lash architect 4d yi kullandım ama memnun kalmadım, gözlerimin altları aktı bir süre sonra. Benim önerim ise Lancome Hyponose Drama..:)

    YanıtlaSil
  2. Max Factor Calorie 2000 Dramatic Look tavsiyemdir.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder