18 Nisan 2013 Perşembe

Ben Aslında Hiç Bişey Almıycaktım: Vol 2





Herzaman dilimden düşmeyen malum dershane iş ev üçgeninde yaşıyor olmam dolayısıyla AVM nedir, kimler gider, orada ne yapılır unuttum. Bahar geldi, daha baharlık doğru düzgün bişey almadım kendime, hayır bi de kilo aldım evlendiğimden beri, geçen senekiler de olmuyo. Ay bi de kilo alınca alışveriş yapayı insanın canı hiç istemiyor, hal böyle olunca alışveriş maceralarım genelde öğle arası ve görev dönüşlerinde sıkışık zamanlar oluyor. Allahım lütfen yaz gelsin sınav bitmiş olsun, çok süper puanlar almış olayım, sonra da kendimi alışveriş merkezlerine, tatil yörelerine, yurtdışlarına, sıcak kumlardan serin sulara atayım, Amin:)




Resimdeki ilk tshirt, kendime ev tshirtü olarak Defactodan 9.90TL'ye aldığım M beden tshirt. Okadar kilo aldım bu M beden bile bol geldi ya, Defactoyu ben sevmiim de kimler sevsin:)) Ama baktıkça baktıkça hoşuma gitmeye başladı, belki dışarda sahilde yürüyüş yaparken falan da giyerim. Nitekim keyfime kalmış. Every Thing Starts With Me :) Herşey benimle başlar bacım afedersin:P 

İkinci resimdeki gri thsirtü canım kız kardeşime aldım. Bi tanecik kardeşim var zaten. Antalyada okuyor, son senesi. Dün aramıza teşrif etti de bir haftalığına, ben de eliboş gitmiim dedim, ama pinti abla olarak ona da ev tshirtü aldım. Bu seferki LCW'den 9.90TL:)




Bu minnoş güzelliği de Gratisten aldım. İşyeri arkadaşlarımdan birinin çok tatlı bir kızı var, ilkokul birinci sınıfta. Bu duş seti de kız çocukları için hazırlanmış. İçerisinde banyo lifi, duş jeli ve vücut losyonu var. Öyle tatlı bir kokusu var ki anlatamam, insanın yiyesi geliyor:) 8,50TL. Kız çocuğu, yeğeni kuzeni olanlara şiddetle tavsiye ederim, çok kokoş:)



Bunlar da yine öğle arası uğradığım Gratis alışverişimden. İlk resimdeki Valentina Kajal toz simli far ten renginden bakıra kaçan bir renk. Yumuşak bir parlaklık veriyor. 4,50TL. 

İkinci resimdeki Neutrogena yüz temizleme jelini, yüz temizleme jelim bittiğinden denemek için aldım. Yeni çıkmış bir ürün olduğundan fiyatı diğer serilerindeki yüz yıkama jellerine göre 3 TL kadar daha ucuzdu. 9,50TL. İçinde peeling yapan minik tanecikleri var. Sivilceli ve siyah noktalı ciltler için bu serisi. Benim çok fazla siyah noktam ve sivilcem yok ama yine de iyice derinlemesine temizlensin diye aldım:)

Normalde deodorant kullanmıyorum ancak, Gratiste 30 TL'lik alışveriş yapınca 3 TL'ye düştüğünden bi tane Fa Aqua aldım. Ortaokuldayken kullanıyordum, çok ferah bir kokusu var.

Son ürün ise tamamen süpriz. Henüz poşetini açmadım. Bi tarafı tırnak törpüsü bi tarafını tırnağın üstüne sürdüğünde parlaklık veriyormuş. Bloglarda görüyordum daha önce. Bi de kendim deniim dedim. Şimdilik bu kadar. 

Allah hiç birimizi alışverişsiz bırakmasız:)

10 yorum:

  1. amin, güle güle kullan...:))))

    YanıtlaSil
  2. Defactodan şu ana kadar ne alsam pişman olduğum için artık uğramıyorum aynı şey biraz lcw içinde başladı, duş setini sevdim ama:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evde giymek için tshirt ve eşofman altlarını seviyorum ben, 2 yıl sonra zaten bıktığım için problem yok:)

      Sil
  3. Kedili her şeye bayılırım. Tişörtüne bittim:)

    YanıtlaSil
  4. Hahaha çook şekerler canım, güle güle kullan hepsini :) O duş setini çok sevdim, biz de kullanamaz mıyızki? :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnanki kendime de alasım geldi öyle güzel bir kokusu var ki..
      Olabilir mi ki acaba:)

      Sil