20 Nisan 2013 Cumartesi

Bennu Gerede'nin Survivor Macerası

Son 3 Survivor'ı izledim, hem de hiç bölüm kaçırmadan diyebilirim. Favorim Nihat Doğan, Asena ve Pascal'ın olduğu bölümdü. Onların kavgalarını pek bi keyifle izlemiştim. Bu seferki sezonda Gönüller takımı çok dandik çıktı, ne balık tutuyorlar doğru düzgün, ne erkekleri çalışkan, kızları desen Duygu dışında hepsi mıymıntı. Acun bence bu sene pek iyi bir kadro kuramamış. Aceleye gelmiş gibi geldi bana.



Özellikle gönüllüler takımındaki Bozkurt'un tanınan bir basketbolcu ve Çağla Şıkel'in eski sevgilisi olduğunu, cadaloz Duygu'nun en son Mustafa Ceceli klibinde oynadığını, ondan önce ise Binbir Gece'de Tardu Flordu'nun kız kardeşini oynadığı, ilk elenen ve adını hatırlayamadığım kızcağızın Güzellik yarışması macerası olduğunu ve garip garip fotoğraflarının ve videolarının internette dolandığını düşününce Gönüllülerin ünlülerden nerdeyse daha ünlü olduğu ve halkı pek yansıtmadığını görebiliriz. Etrafındaki bi kaç kişiyi Survivor'a göndermiş gibi Acun.


Ünlüler takımı da pek ünlü değil aslında. En ünlü kişi Dağhan'la Ümit Karan. Bennu Gerede mesela ünlü sayılabilicek biri değil. Doğukan Manço ve Larissa da aynı şekilde. Bi de Fetih 1453'de oynayan adını bile bilmediğim bi çocuk var. Aaaa en önemli karakteri, jokey çocuğu unutmayalım. Kardeşim nerde bu ünlüler???

Ama benim asıl konum tabi Bennu Gerede. Garip bi şekilde bu kadına karşı sempati geliştirdim. Aslında hoşuma gitmeyen ve beni hayal kırıklığına uğratan bazı özellikleri de olmadı değil ama o kabarık saçlarına rağmen bi şekilde ilgimi çekiyor. Kadının 4 çocuğu var ama bütün kızları cebinden çıkarır. Hem güçlü hem cabbar Maşallah. Bi de saçlarını toplasa. Allahım ya kadın oyunlarda bile o aslan yelesi saçlarını toplayamıyor. Kabarık kabarık önüne gele gele oynuyor. Neyseki performansı iyi de bişey demiyorum oyüzden. Yoksa çok fena giydirirdim:P

Ama gözümden düştü biraz bu aralar. Mehmet Ali Erbil gibi biriyle ne olduğu belli olmayan bi ilişki yaşama düzeyindeki garip bir insan olan Irmak Atuk'la ne işin var kızım senin. Tamam Nazenin'le Irmağın atışmasına bişey demiyorum, Nazenin de fesat bi insan ama Irmak da bildiğin takımı böldü be kardeşim. Herkes bi grup oldu. Kızları bi kenara topladı. Larissa'yı da kendine benzetti. Bence Bennu bu konuda daha bi abla edasıyla toparlayıcı ve ara bulucu olmalıydı. Sonuçta Nazenin bi Duygu değil yani o adada. Bu kadar dışlamanın alemi yoktu. Bu konuda puanım 2 :P

Bi de yemek mevzuu var ki erkeklerle bi türlü anlaşamadılar. Bennucuğumun bu konuda da daha arayı bulucu bi rol üstlenmesini beklerdim. Netice 41 yaşında koca kadın yani. Ama nerdee.. Gel konuşalım dediklerinde bile uzaklaştı ordan, kendini kayalıklara vurdu.

Biz işyerinde acayip lakaplar taktık Bennucuğuma. O kabarık ve asla toplanmayan saçlarından dolayı. Tarzan, Aslan gibi. Bi de yüzü güzel olmadığından o kabarık saçlarla iyice korkutucu olabiliyo bazen:) Hem korkuyoreum hem seviyorum tarzan Bennuyu:)

Bugün Survivor var, hemen izliyim, kaçırmiim bari:) Öpüyorum herkesi...

3 yorum:

  1. Ben sevmiyorum Bennuyu, zaten saçları da hatce hanım saçı o ne ya...Hele Irmak böğkk bir insan...Fetihte oynayan çocuk iyi biri gibi..

    YanıtlaSil
  2. survivorun en antipatik yarışmıacılarından biri resmen izlieyenler nefret etti bu kadar yılan olamaz bi insan bakışları bile kalleşlik kokuyo bennu 1 ırmak 2

    YanıtlaSil
  3. Yasli Bennu'yu bende sevmiyorum. Türkceyide anadili gibi konusuyor maasallah. Pek zeki biri degil galiba, bakarmisiniz Ümit Karan ona durmadan yasli diyor, garibim kendisine yapilan bu hakaretin farkinda bile degil. Irmak ise sinsi bir mahluk.

    YanıtlaSil

Follow Me From Bloglovin

Follow on Bloglovin