26 Nisan 2013 Cuma

Bi İnsan Haftasonu Geldiği İçin Neden Sevinmez?

 
Ya da sevinemez mi diyelim. Şimdi, bu güzelim cuma günü  saat 6 da işten çıkınca koştura koştura dershaneye gidip 3,5 saat boyunca alan bilgisinden sınava giricem. Maliye de fena değilim Allaha şükür 40 soruda 30'a baya yaklaşıyorum. 29-26 sınırındayım. Hukukta bütün derslerimiz bitmediği için idare eder. 25-19 arası değişiyor seçilen soru zorluğuna göre. Ama hukukta da hedefim  30 yaklaşmak ki, pek iyi olmadığım iktisat ve muhasebedeki açığımı kapatabileyim. İktisatta henüz 6-10 soru aralığındayım 40 sorudan. Çünkü daha görmediğim bir sürü konu var. Ama yine de Kpss'de 15-20 aralığına gelirsem başarılı kabul edicem kendimi. Zaten bütün derslerden 40'ta 30 yapınca 90 alıyorsun. E ben bu kadar sürede hepsini yetiştiremiyeceğime göre? Muhasebe olayı tam bir muallak. Çok yeni başladık görmeye, o yüzden deneme sınavında hocanın söylediği kadarıyla 5-6 soru anca çözermişiz. Bakıcaz artık duruma..

Hal böyle olunca Maliye ve Hukuğu çözdükten sonra alıyor beni bir baş ağrısı. Ne yapıcam ben bu iktisatla muhasebeyi diye. Başım ağrıya ağrıya çıkıyorum sınavdan. Eve gidene kadar 10 buçuk 11 falan olur heralde. 
Sonra sabah saat 9'daki derse gidip 6'ya kadar ders dinliyecem. 6'dan 9'a kadar da genel kültür genel yetenek sınavına giricem. Gittimi sana cumartesi. Sonra kafam çatlaya çatlaya eve koşucam. Pazar günü de yine 9-6 arası ders. 6'dan 9'a makro ekonomiden tekrar dersi var. Pazar günü de güme gitti.

Eeee... Bana ne kaldı? Pazartesi dinlenirsin canımm...
Tabi tabi. Pazartesi sabah 8:30'da önce bi işe geleyim, 6:15'de işten çıkıp koşa koşa dershaneye gidip ek derse girip saat 9'u geçerken çıkıp 10 buçuk civarı bi eve gideyim de dinlenirim bi ara!!!

Siz tadını çıkartın haftasonunun ben hiiiiçççç kıskanmıyorum.. Zaten hava da güneşli değil ki..  Çiçekler böcekler de yok..
Hııhhh...

2 yorum:

  1. Allah yardımcın olsun..
    Şu an utandım halimden :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım.
      Yok yok utanma, senin de vardır meşguliyetlerin.
      Yoksa da tadını çıkar:)

      Sil