3 Nisan 2013 Çarşamba

Ders mi Çalışıyorum Sefa mı Yapıyorum Belli Değil



Gelecek pazar günü YDS sınavı olmasından mütevellit -ki dilimden düşmüyor farkındaysanız- bu hafta içi 5 gün izin aldım ders çalışabilmek için. İlk gün iznimi aldım arkasından dershanenin kütüphanesine gittim, biraz İngilizce çalıştım, biraz deneme sınavı çözdüm saati 18.00 ettim. Bu arada deneme sınavındaki performansımı beğendim sayılır. Şuanda ağırlıklı olarak Maliye ve Hukuk gördük. İktisat ve Muhasebe de yolun başındayız diyebilirim. Ben sadece Alan grubu derslerini alıyorum dershanede (Hukuk, İktisat, Maliye, Muhasebe) ve çözdüğüm deneme sınavı da Alan dersleriyle ilgiliydi. Maliye ve Hukuk pek tekrar yapmamam ve test çözmememe rağmen beklediğimden iyi geçti, sevindim. Diğer derslerde dediğim gibi yolun çok başında olmamız dolayısıyla fazla kalem oynatamadım. 

Velhasıl, akşam 18.00den 21:00'e kadar da Ticaret Hukuku ek dersine girdikten sonra gecenin bi yarısı evime ulaşabildim nihayet. Ama ikinci gün bütün bunların acısını öyle bir çıkardım kiiiiii.......:))


Salı günü İzmir'de hava akşamüstü 16:00'ya kadar güneşli ve hafif rüzgarlıydı. Ben de sabah 9:30 da kalkıp 11:00'e kadar uzun uzun kahvaltımı yapıp Türkmax'da Herşey Tadında Programını seyredip bütün magazin bilgimi tazeledikten sonra artık biraz ders çalışabilirim dedim. Ben aslında evde pek verimli ders çalışan biri değilimdir, dikkatim çok dağılır. O nedenle izin alırken her gün kütüphaneye gidip öyle ders çalışırım diyordum. Ama bir gün öncesinde eve geç gelip yorgun olunca, kendime izin verdim:)

Saat 11:00 de attım kendimi balkona. Ders çalışanların olmazsa olmazı neskafemi yaptım, yanına da atıştırmalık kuru incirle kayısı aldım, kitaplarımı ve laptopumu alıp balkona yerleştim. Çıkmış sınav sorularını bilgisayara indirdim, ordan çözüyorum, bilgisayarın manası bu yani. Ama tabi birazCIK kaçamak yapmış da olabilirim:) Sözün özü ben 15:30'a kadar yani tam 4,5 saat balkon sefası yaparak ders çalıştım. Harikaydı. 


Güzel evimin manzarası da gördüğünüz gibi hem yeşile hem denize nazır olunca, kendimi yazlıkta gibi hissettim, içimden de Allah'a şükrettim.. 

Bugün de yine dünkü yaramazlığı yapıp balkonda yaşamayı düşünüyordum ama sabah bi baktım hava yağmurlu. Ohh dedim iyi ki evdeyim, yağmurda kim gidicek şimdi işe.. Böyle bi kaç gün evde keyifli vakit geçirince hemen diyorum bi çocuk yapıp ev hanımımı olsam. Sıkılmam herhalde:) Hava yağmurlu olunca evin içinde kendime bir oda saçmek zorunda kaldım ders çalışmak için. Salonda dikkat dağıtıcı çok fazla şey olmasından mütevellit, hali hazırda çalışma masamın, kitaplığımın ve doğal olarak kitaplarımın bulunduğu oturma odasını kestirdim gözüme. 



Oturma odamı çok seviyorum, evimin her yerini çok seviyorum gerçi. Evlilik hazırlığındayken mobilya konusunda özellikle çok titiz davrandık ve sevmediğimiz hiç bir şeyi almış olmak için almadık. O kadar ki evlendiğimde salonda halım yoktu:) Beğenememiştim bi türlü, evlendikten 20 gün sonra aldım. İşte bu nedenle evdeki her mobilyamı çok seviyorum, evlenme sürecinde olan arkadaşlarıma da burdan mobilya alışverişine gereken zamanı ayırmalarını tavsiye ediyorum.


Normalde oturma odasında oturmadığımız için biraz kitaplarımla odayı dağıtmış durumdaydım. Çalışmaya niyet edince, odayı düzenlemek farz oldu, çok da iyi oldu. Eski kitaplarımı ve kağıt atıklarımı bir torbaya toplayıp cuma günü gelicek olan Belediyenin geri dönüşüm elemanlarına vermek üzere ayırdım. Geri dönüşüm elemanını da Türkçeye ben kazandırdım sanırım şuanda:)) Ve ennnnn sonunda masanın başına oturdum. İlk fotoğraf gün ışında çekildi. Dediğim gibi hava kapalı olduğu için ben masa lambasını yakmayı tercih ettim, ikinci resim de o şekilde çekildi. Çalışma masamın üzerinde 1000'lik iç açıcı puzzle'ım var. Yine deniz manzaram vardı yani, manzarasız çalışamıyorum napiiiimmm..


Masanın üzerindeki o zararlı, kalori bombası şey de ne derseniz eğer," bilmiyorum ben geldiğim de ordaydı" demeyi çok isterdim ancak dün akşam hamaratlığım tuttu ve çilekli muzlu pasta yaptım, ondan bir dilimCİK yedim. Yanında her zamanki gibi neskafe.. Dedim ya sefa mı yapıyorum ders mi çalışıyorum belli değil. Hatta şuanda bunların yanında bir de bu postu yazıyorum.

Yok yok siz bana bakmayın ben aslında ders çalışıyorum!!! (mu?)

14 yorum:

  1. Gerçektende manzaran cok güzelmis. ;)) evinde cok guzel gorunuyo.

    YanıtlaSil
  2. Benim de boyle manzaram olsa bende ders calismam. Hatta isi bile birakabilirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pazartesi işe geri dönmek çok zor olucak..

      Sil
  3. balkonda balkon yanı nasıl sefa yapılmaz oh tam denize karşı maşallah çok güzel :)) dilediğin sonuçları alırsın inşallah güzel puanın olur da neşene neşe katar:))

    YanıtlaSil
  4. ne güzel keyif yapmışsın :) ben de bir kaç haftaiçi gün evde olsam hiç fena olmaz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çarşambaları tatil olsun bence:)

      Sil
  5. O balkonda kitap okuyasım geldi:) ama sen ders çalış:P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de büyüyünce kitap okuyucam işte..

      Sil
  6. üniversite hocası olarak sizi çok iyi anliyorum biz de bu sınava öğrenci hazırladık. Gerçekten yolunuz açık olsun , başarılar...

    YanıtlaSil
  7. Teşekkür ederim Petek hanım, bir de bu sene sınavlar birleştirildi, belirsizlik hakim. Doğru çalışabildiğimden bile emin olamıyorum

    YanıtlaSil
  8. ayy çok kıskandım seni yaa... güle güle otur canım. maaşallahh

    YanıtlaSil
  9. Sagol fundacim, o gunlerimi mumla ariyorum suanda. Kiskanilcak bi halim kalmadi yani..

    YanıtlaSil