9 Nisan 2013 Salı

İKEA Ben Sana Mecburum, Bilemezsin..

 Geçirdiğimiz hafta, YDS Sınavı olmasından mütevellit izin alıp evde ders çalışma girişiminde bulunmaya çalışma çabalarım sırasında üst üste 4 gün evden hiç çıkmayınca bana olanlar oldu. Evlilik hazırlıkları sırasında  her ürününü ezbere bildiğim İkea, Koçtaş, Bauhause, Praktiker gibi marketleri uzun zaman boşlamış olmam dolayısıyla İkea krizim tuttu desem inanın abartmış olmam. Akşam canım kocacım işten eve dönünce başının etini yemem neticesinde soluğu İkea'da aldık.


Her gün gitsem doymıycam sanki öyle bi seviyorum öyle bi özlüyorum. Hatta bazı komplo teorilerim var ki; bu İkea kesin bize markete girer girmez virüs falan veriyo bi de yemeklerinin içine kafein gibi bağımlılık yapan bişeyler ekliyor ki ev dekorasyonuna meraklı herkesin başının tacı durumunda. 

Neyse efendim ben özledim artık kavuşmak istiyorum kafasında İkea'dan içeri girdiiiimmm.. Hayır gerçekten hiç bişeye ihtiyacım yok ve almıycam. Bi arkadaşa bakıp çıkıcam sadece:P Bakındım bakındım, eli boş çıkmaya da gönlüm razı olmayınca birkaç ıvır zıvır aldık işte.




Bu Amerikan servisleri almasam, şuracıkta bayılıp kalıcaktım. Tanesi 9,98TL. İki tane alıp hemen yemek masamın üzerine kondurdum. Gözümün önünde dursunlar:) Hele o peçetelik yok muuu... Canım benim, onu almasam aklım kalırdı 5,99TL'ye de onu alıp içimdeki yangını bir nebze olsun dindirdim. Nicedir kokulu mum istiyordum ama yakınca kokmamasından şüpheleniyordum. 3,49TL, yaktım kokuyormuş. 



Gelelim bir klasik olan İkea peçetelerine. Şimdi geçenlerde deniz temalı bir mutfak masası haftasına girince, ona uygun lacivert peçetem olmamasından mütevellit hemen bi paket alıyım dedim. (4.90TL) Sarı beyaz çizgili peçelerin farklı renklerde olanları da mevcut. Ben çok beğendim yazlık havası yaratmıştı masalarda. Cıvıl cıvıl sarı çekti canım. (3.99) O pembiş leylekli peçeteyi ben almadım, ruhum aldı:) O alışveriş poşetinin ayrılmaz bir parçasıydı çünkü, doğal eklentiydi:) (2,99TL) İlk resimde arka fonda görünen Kasette beyaz ikili kutular ise 19.99TL.




Vee yeni cicilerimin mutfak masasına olan katkıları. Bi şekilde örtüyü kullanmaya başlayınca, insanın dikkatini uyumlu objeler çekmeye başlıyor. Hasır servisler, lacivert peçete ve beyaz peçetelik masadaki yerlerini aldılar. 




I love my kitchen diyor, YDS Sınavını beklediğimden zor bulduğumu ama yine de ümitli olduğumu belirtiyor ve sizlere sevgilerimi iletiyorum:)

12 yorum:

  1. Ankaraya da ikea açılsın diye yıllarca bekledik, açıldı sonunda ama çok uzağa neyse olsun gidilir dedik. Müze gezisi gibiydi. Güzelim ürünler önünde duruyor ama arkadan gezi kafilesi geliyor haliyle durmadan geçiyorsun. Sinir olmuştum bir daha da gitmedim.:(((

    YanıtlaSil
  2. Nugili ye katılıyorum, ankaralılara çok cazip gelmedi. Bu arada fotoğraflar açılmıyor bende:(

    YanıtlaSil
  3. Nugili,
    Bazen izdiham oluyor gerçekten ozaman sakin sakin bakamıyor insan ama şuanda öyle olmadığına eminim. Özellikle hafta içi akşam çok rahat dolaşılıyor. Gitmeni ve o virüsü kapmanı tavsiye ederim canım:)

    Hayatböylebişi kuşusuu:) Sanırım ankara'daki İkeanın yolu biraz sapa kalıyor o yüzden gitmek zor geliyor olabilir. Bi alışınca da çıkamıyor insan. resimlerde problem gözükmüyor benim bilgisayarımda kuşucum.

    YanıtlaSil
  4. Bende göremiyorum fotoğrafları, bir akşam eşimi kandırıp gideyim o zaman. Zaten yemek masasının olduğu bölüme lambader lazım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Resimlerin açılmamasına üzüldüm, benim denediğim bilgisayarlarda açıldılar hep:(
      Gidince izlenimlerini bekliyorum:)

      Sil
  5. ben evdeki bilgisayarda da denedim cık açılmıyor:(

    YanıtlaSil
  6. bende ikea asigim :) evimizin her bir kösesi ikea´ya ait umarim sevdicegimlede olan yuvamizda herseyi ordan aliriz :) hic ankarada gitmedim ama cokk merak ediyorum

    Mein Blog/Blogum

    YanıtlaSil
  7. Resimleri göremiyorum malesef

    YanıtlaSil
  8. resimleri silip tekrar yükledim. Umarım sorun çözülmüştür..

    YanıtlaSil
  9. heheuhe sorun çözülmüş teşekkürler blog sahibesi:)

    YanıtlaSil
  10. çözülmüş, güzelmiş cicilerin..:DD ben pembiş peçetelere bayıldım. güle güle kullan

    YanıtlaSil
  11. Evet artik gorunuyo resimlerin:) gercektende ikea bagimlilik yapiyo.benimde ikea postum var taslaklarda :) mutlu gunlerde kullanin insallah.oraya gidipte bos donmek olmazdi ;)

    YanıtlaSil

Follow Me From Bloglovin

Follow on Bloglovin