4 Nisan 2013 Perşembe

Kuzey Güney Banunun Yolu! 68. Bölüm 03/04/2013

Bade İşçil'i Mahsun Kırmızıgül sayesinde tanıdık ve hatta ben o zamanlar biraz da antipatik buluyordum, ancak ekranda görmeye başladıkça ve kendini ifade ettikçe aslında ne kadar naif ve tatlı bir kız olduğunu gördüm. Çok seviyorum gerçekten, bi de şu Güney'e haddini bildirse çok güzel olucak. Bekliyorum artık ben bi bomba. Annesine itiraf etti sonunda, Güney'in Melda Yalgınla olan ilişkisini bildiğini. Ama aklım başımda herşeyi düzelticem modunda konuştu. Bi de evlat edinme ve Güney'in Meldayla ortak sahibi olmaya çalıştığı arsayla ilgili projeyle ilgili konularda çok heycanlı ve istekli olmasından mütevellit aklını başına topladı ciddi ciddi.

Barış'ı elindeki fotoğraflarla tehdit edip, Cemre'nin dışarı çıkmasını sağlamaya çalışan Ferhat'ın melek kızı Deniz hepimizin kahramanı oldu. Ancak pis Güney kızın rolünü hemen çaldı ve Kuzey'e sanki Barış'ı kendisi ikna etmiş gibi iletti konuyu ve hain bir evlat olarak, Barışla hiç alakası olamayan bir şekilde, sanki Barış'ın isteğiymiş gibi, Barış'ın ifadesini değiştirmesinin ön şartı olarak Kuzey'in İstanbul'u terke etmesi gerektiğini söyledi. Ben böyle hain böyle fesat bi kardeş duymadım. Allah düşmanımın başına vermesin.


Kuzey Zeynep sayesinde Simayın Barışla ve Güneyle görüştüğünü öğrenip, kendisini de ziyaret edip vedalaşmasından kuşkulanıp , Şeref Komiserle birlikte Simayın evine gitti. Orda, daha önce olay gecesi Simay'ın evinde kaldığı teyzeyle karşılaştılar. Tabi ki Simay çoktan sırra kadem basmıştı. Teyzeyi konuşturmaları sonucunda, Simayın Barışın yaralandığı gece telaşlı bir şekilde hanım teyzeyi arayıp kendisinde kalmak istediğini, çok korktuğunu, panik olduğunu öğrendiler. Barış da Simay'ın evine adam yollamış, neden yolluyosa artık. Hayır neden şikayetçi olmuyosun ki sen, delimisin nesin?

Cemreciğim de hapishane köşelerinde apandisitten muzdaripmiş de kimsecikler anlamamış. En sonunda patladı da hastane gitti kızcağız. Anestezi alırken kendini doğumda hayel etti, Kuzeyden çocuğu oluyordu. Ne kadar güzeldi. Allah isteyen herkese nasip etsin İnşallah. Cemreyle Kuzey'in gerçekten aşık olduğuna inanıyor insan izlerken. Bence  ikisi de çok iyi oynuyorlar.

Sırtını sağlama almaya çalışan Güney, Barışla ittifak halinde. Ferhatın kızı Denizle görüşüp, ona da cici abi rolü oynuyor. Vay efendim sen bana fotoğrafların asıllarını ver, ilerde kesin Barış bi terslik yapar o zaman kullanırım, Kuzey'in de içi rahat etsin demeler falan. Neyseki kız ikna olmadı da önce bi Cemre çıksın sonra bakarız diyip oyaladı Güney'i.

Venüs Barışı ziyarete gitti. Ben diorum bu kız hala Barış'a aşık, aptal Barış bu kızla mutlu olurdu aranmasaydı.  
Ama Barış her ne kadar Venüs'e şefkat gösterse de yine de Cemre Cemre diye dolanır ortalıkta. Sahte bunlar Venüs sahtee. Kanma Barış çakalyus antonyusuna. 

Can, arazi üzerinde oynanan oyun hakkında bazı bilgilere ulaştı. Bu konunun üzerine gidicek, ancak Güney'den şüphelendiği açık. Zaten sonra araştırma yaptı ve işin ucunda Melda Yalgın ve Güney'in olduğunu öğrendi, bunu da Banuyla paylaştı.

Sami Bey Handan Hanımı aradı, senin Güney gidicek buralardan senin haberin var mı bu pazarlıktan diye. Ne biçim anneyse artık, haberi olmadığı halde haberim var gitsin Kuzey buralardan dedi. Pis kadın. Onu da sevmiyorum işte.

Ancak bütün bunlara gerek kalmayacak çünkü Şeref Komiser Barışla Simay'ın bi şekilde telefon görüşmelerini buldu, Kuzey de Barış'ın evine gitti araştirma yapmak için. Evin bahçesinde Güney'le karşılaştı. Güneye sordu sen bişey biliyor musun diye ama hemen reddetti pis Güney. Kuzey üzerine gitti Güney'in, Güney de sonunda anlattı bişeyler. Düzenli olarak Simay'a para verdiğini, batakhaneye düşmesin tekrar diye ve Zeynep'in onları gördüğü gün de Simay yurtdışına çıkacağı için ona para verdiğini falan söyledi. Olayı bildiğinden hiç bahsetmedi. Yalancı Güney. Cici kardeşi oynuyo. Ağız birliği yapmışlar Barış'la. Bi de Kuzey'in kendisini kötü hissetmesini sağlıyor ya öldüresim geliyor onu.

Ama Güney'in sonu yakın, çünkü Banu artık Güney'in çevirdiği haltları öğrendi ve gayet dirayetli bir şekilde Güney'in başını yakmaya karar verdi. Herşeyi sıfırladı, güçlendi. Aferim Banu:)

Kuzey işini gücü halletti, herkesle vedalaştı, Alinin mezarına gitti, Şeref komiserle Alinin eski nişanlasının sözlenmesini sağladı (gözü arkada kalmasın diye), en sonunda da Cemre'ye bir CD hazırladı. Saz çalmış, Sezen Aksunun "Yanarım" şarkısı. Çok romantikti gerçekten.

Barış Şeref komisere, Güney'in Kuzey'e söylediklerinin aynısı söyledi ve ifadesini verirken polislere Ben düştüm kafamı çarptım, Cemre bana vurmadı dedi. Bu Cemreyi kurtarmaz bence. Çünkü elinde suç aleti vardı Cemrenin. Barış'ın ifadesi sonucunda Cemre serbest bırakıldı tutuksuz yargılanmak üzere. Ama Kuzey gitti.. Bi kerecik bile görüşemediler..

Eh be Güney bunu da yaptın ya, Banu senin defterini dürsün de gör sen. İçi yana yana gitti çocukcağız. Bizim de içimiz yandı. Hemen haftaya olsun da izleyelim:)

2 yorum:

  1. Dün eve geldiğimde yanarım şarkısını söylüyordu Kuzey ona yetişebildim. Ama o ne söylemektir arkadaş, sanırsın bana söylüyor:) öle duygulandımç...

    YanıtlaSil
  2. çok duyguluydu gerçekten, güneyden daha çok nefret etmemize neden oldu

    YanıtlaSil

Follow Me From Bloglovin

Follow on Bloglovin