11 Nisan 2013 Perşembe

Kuzey Güney "Güney'in Çöküşü" 69. Bölüm 11/04/2013

 


Ay dün gece içimin yağları eridi, bir gram kalmadı, hatta 5 kilo da verdim:P Allahım o nasıl güzel bir bölümdü öyle, dün gece önceki kötü bölümlerini unutturacak kadar mükemmel bir bölümdü. O pis Güney belasını buldu ya,  eminim izleyen herkes derin bir ohhh çekmiştir. Canım Banum benim sonunda silkindi kendine geldi. Dizinin başında nefret ettiğin bir karakteri dizinin sonunda bu kadar çok sevmek de Kuzey- Güney’in bir illüzyonu olsa gerek. 


Sevgili Can, pis Güney’in oyununu bozmasa hala aptal sarışın modunda takılıyor olucaktı Banu ama beyaz atlı Can’ı onu bu rüyadan uyandırdı. Bi de Meldayla ikisini bi güzel bastı ya, Güney şoka girdi ya, kem küm ede ede peşinden koştu ya, olay benim için bitmiştir.

Ama Barış da çok çakal Carlos yani. Pis Güney Banu’nun kendisinden boşanacağını anlayınca Barış’a gidip hisselerini bana devret yoksa senin Burak Çatalcalıyı öldürmeye çalıştığını söylerim diye tehdit etti. Ben aslında anladım Barış’ın bi plan yapıcağını ama bu kadar mükemmelini ben bile tahmin edemedim. 

Bu arada Barış da çok iyi oynuyor bence. Kötü adam olabilmek asıl mesele, iyileri herkes sever çünkü. Güney de Barış da iyi oyuncular, izleyiciyi kendilerinden nefret ettirdiler.

Barış hisselerini Burak’a devretmekle kendisi için iyi mi yaptı kötü mü yaptı bilemiyorum ama Güney için çok kötü bişey yaptığı kesin. Bi de şapşal Güney’in hala tanıklık yaparım şikâyet ederim diye gevelemesini de bi cümlesiyle susturdu: Dolandırıcılık yaptığı belgelerle sabit birinin ifadesine kimse inanmaz, biz ailece artık aynı taraftayız dedi. HaşırtingenJ Ayakları topuklarına vura vura gitti.

Ama Güney bu, tabi ki pes etmiycek ve kesin hain bir plan yapıcak. Barış’ın sahte imzayla şirkete hissedar olduğunu öne sürebilir, ya da Melda kendisine yardımcı olur ve birlikte de hareket edebilirler.  Yani benim tespitim bu bölümde Güney’in çöküşüyle aldığımız hazzı bir daha ki bölümde alamayabiliriz, mutlaka karşımıza bir planla çıkıcaktır. Çok fazla ailenin içine girmişti, mutlaka bir açıklarını kullanıcaktır onlara karşı.

Dizide dikkatimi çeken bir zamanlama hatası vardı. Kuzey bildiğiniz gibi şehir şehir dolaşma modunda. En son Samsuna gidip yazı orda geçiririm dedi babasına, onun öncesinde de bir sürü İl saydı uğrayacağı. Hatta o illerinde tabelalarını gösterdiler gitmiş olduğunu anlamamız için. Ancak onun Samsunda bulunduğu zamanla dizideki olayların gerçekleştiği zaman birbiriyle aynı olamaz. Barış’ın Güneyle yaşadıkları bi kaç günlük meseleyken, Kuzey’in Samsuna gidişi normalde en az 2 haftalık bir olay olması lazım. Ancak aynı zaman gibi gösterildi. Orda ufak bir timing hatası var ama mühim değil. 

Büyük ihtimalle zaten gelecek bölümde Kuzey İstanbul’a dönücek birileri Kuzey’e Güney’in onu kandırdığını söyleyecek. Bu kişi Barış olur mu acaba diye düşünüyorum ama Cemre’ye olan öfkesinden dolayı yapmaz sanırım. Ama mutlaka gelecek bölüm ortaya çıkacaktır eminim.

Ferhat’ın kızı da bence diziden çıkmadı. Bi şekilde Kuzeyle karşılaşmasını bekliyorum ben. Bi yardımı olur ona. Gitmedi yurtdışına bence. Güney’in katil olduğunu bile öğrenip polise verebilir. Zeynep de dizinin sonunda Almanya’ya dönücek onu da kesin olarak anladık. 

Dizinin sonuyla ilgili tahminim ise Güney’in Ferhat cinayetinden hapse gitmesi, Zeynep’in yurtdışına gitmesi, Banuyla Can’ın sevgili olması, Barış’la Venüs’ün sevgili olması, Kuzeyle Cemrenin evlenmesi , Handan hanımın Kuzeyin tuttuğu evde yaşamak  zorunda kalması, Simay’ın kötü yola düşmesi yönünde .. 

Merakla bekliyorum..

5 yorum:

  1. Dİzi bitiyor mu ya, izlemesem bile burdan takip etmeye başlamıştım ne güzeldi. haşırtingen oldu leyn bana:S

    YanıtlaSil
  2. bu sezon bitiyor maalesef.. Ne izlicez? Kıvanç hemen yeni bi dizi yapsın:)

    YanıtlaSil
  3. Vallahi izledikten sonra ilk defa ne bölümdü ama dedim yavaş yavaş düğümler çözülüyor inşallah süper bir final ilede biter diğer bölümleri iple çeker oldum artık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten duygu, uzun zamandır vermediği hazzı verdi. Finali çok bomba yapmaları lazım, unutulmayacak bir final yakışır

      Sil
  4. kıvançla beren şöyle yine aşkı memnun gibi dev bir dizi çekse,ne izleyeceğiz bu sezon,kuzey güney,intikam ve 20 dakikadan başka birşey bulamadım :)

    YanıtlaSil

Follow Me From Bloglovin

Follow on Bloglovin