8 Nisan 2013 Pazartesi

Kuzey Güneyin Banu'su Bade İşçil Evleniyor!!


Bade İşçil-Malkoç Sualp (NİSAN 2013)



Kuzey Güneyin ihanete uğrayan deli masum Banusu daha yeni yeni adını birlikte duymaya başladığımız Malkoç Sualp'le evlenmeye karar vermiş. Detaylı bilgi için burdan. Nikahları 31 Mayıs'ta Ulus 29'da olucakmış. 15 Martta Özgür Masur'un defilesinde tanışıp sevgili olduklarını düşününce bu ne hız, yangından mal mı kaçırıyorsunuz demeden edemiyor insan. Çok tatlı bi kız çok seviyorum ben Bade İşçil'i umarım mutlu olur ama biraz daha zaman gerekmez miydi sizce?

Bade İşçil-Malkoç Sualp (NİSAN 2013)

Dizide yüzü gülmedi kızcağızın bari gerçek hayatta mutlu olsun. Pis Güney'e benzemesin sevgilisi. Temiz yüzlü bi çocuğa benziyo gerçi.. Haberi okur okumaz dedikoduyu sizinle paylaşayım dedim:)

Bade İşçil-Malkoç Sualp (NİSAN 2013)

O kocaman tek taşa dikkat. Gerçi ben dikkat çekmesem de kendisi gayet dikkat çekiyor:)


Bade İşçil-Malkoç Sualp (NİSAN 2013)

2 yorum:

  1. ;))tek tasi aldi mi evlensin yani.. Allah mesut etsin.

    YanıtlaSil
  2. demek evleniyor bak haberim yoktu,gelinlikli halini merak ettim doğrusu :))

    YanıtlaSil

Follow Me From Bloglovin

Follow on Bloglovin