6 Nisan 2013 Cumartesi

Mutfak Masasının Bu Haftaki Konsepti 1 ve Sınava Bir Kala Hallerim


Geçtiğimiz hafta, bir önceki yazımda resimlerini gördüğünüz şekilde mutfak masamız gayet renkli, cıvıl cıvıl bir masaydı. Bütün haftayı morlarla geçirdikten sonra biraz ferahlama istediği hasıl oldu bende.





Bu hafta için denizci temalı runnerımı kullanmaya karar verdim. Gemisiz olmazdı tabi:) Aslında bu runnerımı ilk defa kullanıyorum. Kat izlerinden de belli oluyordur. Ütü bile yapmadan hevesle serdim hemen. Daha önce kullanamadım, çünkü bu runnerdan sadece bir tane kalmıştı, ve başka da denizci temalı ve lacivert renkli hiç bir aksesuarım yoktu.


Ben de bu sefer yemek masasında kullanmayı beklemeden bu şekilde mutfak masamda değerlendirmeye karar verdim. Mutfağın havası değişti hemen. Güzel gemiciği de sağ tarafında karaya bağlayınca yaz gelsin artık ben hazırım dedim:)


Bu güzel nazar boncuğu anneciğimin hediyesi. İzmir yakınlarında Boncuk Köy isimli turistik bir köye geziye gittiklerinde benim için almış. Ben henüz hakkını verecek şekilde asıcak bir yer bulamadığım için oturma odasındaki kitaplıkta tutuyordum.  Bu seferlik yemek yemediğimiz anlarda mutfak masamı süslesin istedim.


Bu güzel korsan:) gemisini de normalde salonumda televizyonumuzun üzerindeki uzun rafta kullanıyorum. Daha önceki yılbaşı ağaçlarıyla ilgili yazımda görseli vardı, burdan bakabilirsiniz. 


Masadaki tema değişikliğinden sonra sınava bir kala mutfak masasında ders çalışayım birazcık dedim. Çay fincanında türk kahvesi içiyorum zihnimi ayık tutabilmek amacıyla. İstanbul silüetli peçeteliğimle, su bardağımın uyumunu lütfen göz ardı etmeyin:)) Bu bardaklarımı da Gürallar Artcraft'tan almıştım. 3'lü set halinde satılıyorlar ve 3 farklı şehir var üzerlerinde: İstanbul, Paris ve Amerika. Ben 2 takım alıp 6 kişilik kahve yanı su bardağı yaptım. Sınavdan önceki bu son yazımda lütfen bana şans dileyin, çünkü biraz umursamaz bir şekilde çalıştığım için verimli bir sınav geçiremeyebilirim. Pazar gününe kadar sevgiyle kalın..

8 yorum:

  1. İyi şanslar masa yine mükemmel olmuş

    YanıtlaSil
  2. Ne de güzel olmuş masan, çok sevdim :)))
    Sınavında böyle şahane geçer umarım, başarılarrr :))
    happiestbride.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. runneri sevdim ki:) sınavı sevmedim ama:(

    YanıtlaSil
  4. aksesuarlarına bayıldım çok zevklisinn :)

    YanıtlaSil
  5. Önce başarılar ve daha sonra bol şans...

    YanıtlaSil
  6. Yorumlarınız ve başarılı dilekleriniz için teşekkür ederim
    Sizleri seviyorum:)

    YanıtlaSil
  7. ne kadar şık ve tatlı :) insanın içi açılır evde maşallah

    YanıtlaSil

Follow Me From Bloglovin

Follow on Bloglovin