25 Nisan 2013 Perşembe

Mutfak Masasının Bu Haftaki Konsepti 2: Romantik Mumlar ve Pembe



Bu hafta romantizm hakim olsun evimize istedik ve daha çok mum kullanmaya karar verdik. Tabi ki bu durum   mutfağımıza da yansıdı. Pembe runner, kullanmaktan bıkmayacağım hasır Amerikan servislerim, koyu pembe ve beyaz peçeteler masamızın bu haftaki konukları :)




Yüzen mumlarım İkea'dan. Salon masasında kullandığım zamanlarda daha fazla mum kullanıp dikkati ortaya çekiyorum ancak mutfakta abartmaya gerek sanırım:)


Peçetelerin üstündeki mumlar yemek yediğimiz zamanlarda yüzen mumların önüne tıpışlıyor tabiki. Aslında tabakları mumların üstüne koyup yemeği sıcak mı tutsak:P



 Aynadan aydınlıkta ve karanlıkta iki görüntü..

Mumların altında, normalde çay tabağının altına konulan dantel görünümlü beyaz kağıtlar var. Blog yazmak beni daha yaratıcı yaptı. Masayı düzenlediğimde kocacım pazardaydı. Gelince o da çok beğendi. Hazır çocuk yokken biraz bu lüksü yaşayalım istiyorum. Sonra yok örtü kirlendi yok ekmek kırıntısı döküldü diye masa örtüsüz yada naylon masa örtüleriyle yemek yemeye başlarız heralde:)


Sevgilisi olan herkese bol romantizm dolu bir hafta diliyorum. Herşeyi karşımızdakinden beklemeden biraz verici olursak herşey daha güzel olur dimi:) 

Sevgiler..

8 yorum:

  1. Oooo çok romantik olmuş kii :)
    Herşey karşıklı değil tabiki sevdiğimizi sevindirmeyi bilmeliyiz ki mutlu olalımm değil mi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle canım:) Verici olmayı unutuyoruz bazen.

      Sil
  2. çok güzel bayılıyorum senin masalarına:)) ben sadece yemek düşünüyorum.

    YanıtlaSil
  3. harika gözüküyorr romantizm üst seviyelerdee :) evlenince yapmayı en çok istediğim şeylerden biri romantik masalrr mumlarr :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yapmalısın mutlaka. İnsanın modu değişiyor.

      Sil
  4. çok şık her zamanki gibi çok zevkli bayıldım

    YanıtlaSil

Follow Me From Bloglovin

Follow on Bloglovin