25 Nisan 2013 Perşembe

Nişan Mevsimi Açıldı, Nişanlığım ve Nişan Saçım Görücüye Çıksın:)

Bugün işyerine geldiğimizde çok güzel bir haber aldık, sabah sabah bi mutluluk hasıl oldu hepimizde. Bir yıldır birlikte olan işyerinden arkadaşımız bir çift evlenmeye karar vermişler. Aslında damat adayımız sonunda yola gelmiş mi deseydik:P Kızcağızın uzun zamandır ilgisi vardı ve herkes de farkındaydı. Biz bile artık yeter be çocuk bi hamle yap diye çıldırıyorduk. Sonra birden bire bizim oğlan aşkı ilanda bulundu aman bir mutlu mesut ilişkileri oldu ki sorma. En sonunda arkadaşımızın parmağında tek taşı gördük de rahatladık bu sabah.


Böyle bir haber alınca artık yaz da geldi, düğün salonları da tutuldu ben de bir nişan elbisesi postu hazırlayayım dedim. Üstteki resim ben denizin nişan elbisesi. 29 Ocakta buzzzzz gibi bir günde nişanlandığımız için elbisemin şifonundan uzun kollu bir cepken diktirdim. Ayrıca üzerime beyaz bir yapay kürk etol aldım. Etolü aldığımda uçları sivri tavşan kulağı gibi bişeydi:) Tarif edemedim sanırırm:P Neyse ben onun uçlarını kesitirip kalın kurdele diktirttim ve önümde bağladım.

Ancak cepkenle rahat edemeyince salona girmeden attım hemen üstümden, o soğukta sadece etolü kullandım. Salona girdikten sonra bütün gece bir kere bile gelin masasına oturmadığımdan mütevellit bir daha da kullanmadım. Ben nişanlığı İzmirlilerin bildiği Mimar Kemalettin Caddesinde bir Modaevine diktirttim. Fransız Şifonu ve saten kullanıldı. Tam bir pudra pembesiydi. Göğüs kısımında swarovski taş kullanıldı. Saçımda çıt çıt vardı. Saç aksesuarımı Alsancakta bir bujiteriden adım. Kullanıp kullanmamakta kararsız kalmıştım ancak iyi ki almışım diyorum. Gelin olduğumu tescilledi kendisi:)

Üstteki resim ise kardeşimin, düğünümde giydiği elbise. Nişan elbisemi diktirdiğim yerde dikildi. Kumaşlarını terziyle birlikte kardeşim ve ben üçümüz kumaşçıya giderek seçtik. Oyüzden böyle muhteşem bir renk uyumu çıktı ortaya. Ben seçtim diye demiyorum, bu renkleri böyle güzel harmanlayan kimseyi görmedim daha:P Kardeşimin elbisesinde şifon kullanılmadı. Eteğinin altkatında mavi saten ve üstüne mavi tül, en üstüne de mor tül kullanıldı. Üst kısmında ise; altında mavi saten, üstünde mor likralı ve payetli bir kumaş kullanıldı.



Aslında bileğinde çok güzel bir saten ve tülden yapılmış, elbiseyle uyumlu ve kuyruklu bir bileklik var. Ancak fotoğraflarda çıkmamış. Onu da terziye hazırlattık. Küçük küpeler dışında başka takı kullanmadı. Bence çok güzel bir nişan elbisesi de olur. Oyüzden görmenizi istedim.                   



İnsanın kardeşinin olması ne güzel. Ona burdan sevgilerimi sunuyorum. Nişan telaşında olanlara Allah'tan sabır diliyorum. Tadını çıkarsınlar her dakikalarının. Keşke o günlere geri dönüp bir daha yaşasak..

8 yorum:

  1. Çok hoş olmuşsun canım.Allah tamamını erdirsin :)

    YanıtlaSil
  2. Kardesimin dugunumde giydigi elbise senin kardesinin elbisesi ile ayni fakat rengi senin nisan elbisenin rengi gibiydi. sende cok guzelmissin:)))

    YanıtlaSil
  3. her iki elbiseye de bayıldım. çok da güzel olmuşsun.
    allah tamamını erdirsin.
    Kardeşine de mutluluklar diliyorum.
    Bu arada mavi ve morun uyumu gerçekten harika olmuş, bir de ben söyleyim..

    YanıtlaSil
  4. Yavrucum elbisenin önü gözkümüyorki ama senin:( Neyse ben gördüm zatende çok güzeldi pek güzeldi ama herkesler göreydi:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ay evet kuşum farkında değilim:)

      Sevgili okuyucular elbisemin önü öpücük yaka:)

      Sil
    2. hayal edin siz işte kafanıza göre diyorsun koptum leyn burda:)

      Sil
  5. çok zarif be güzelsin maşallah elbiselere bayıldım

    YanıtlaSil