9 Mayıs 2013 Perşembe

Happy Box Eşleşmesine Hazır Gibi Gibiyim:)

Melodramın Happy Box çekilişini bilmeyen kalmadı galiba. Hastasıyız:) Ne yazsa okuyorum, ki böyle bloggerlar her zaman gelmez diyip blogunu ziyaret etmenizi tavsiye ediyorum. Efendim Happy Box Melodramın yönettiği bir hediye eşleşmesi organizasyonu. Belirli aralıklarla duyurularını yapıyor. Takipte kalırsanız 4. eşleşmeye katılma şansınız olabilir. Eşleşmeye katılmak için Meloya adınızı veriyorsunuz. Bu seferki eşleşmede 24 kişini katılımını kabul etti. Aslında bence büyük iş başarıyor ziraa o kadar kişiyle uğraşmak zor iş. Sonuçta sanal alemde herkese güvenmek zor, kutusunu göndermeyen ya da son anda çekilen olursa kendisi zor durumda kalabilir. Konuyu dağıtmıyayım daha fazla. Yarın itibariyle 3. organizasyonun eşleşmeler belli olucak, 12sinde de Kutular postaya verilecek. Ben ilk defa katılacağım için ayrı bir heycanlıyım. Alışverişimin çoğunu tamamladım. Bi kaç parça bişey kaldı. Hemen paylaşmak istedim. Kutu tamamlanınca da paylaşmayı planlıyorum.




Kakao kokulu duş jeli ve yine kakao kokulu vaseline el kremi. 
Duş jelinin kankası duş lifi:)
Kadınsal sorunlarımıza duyarsız kalamazdım. Günlük ped ve bir adet kotex normal ped.
Baharın ayçiçeklerinden peçete.
Asetonsuz oje çıkarma mendilleri.
Bebişli tırnak törpüsü.
Kadınların genel hafıza problemi için sticker:)
Benri makyaj temizleme pamuğu, hem de köşeliiiii... 



E kozmetiksiz olmazdı tabiki.. İşi şansa bırakmamak için kendi kullandığım ürünlerden tercih ettim. 
Daha önce bir postumda bahsettim Essence Get Big Lashes Rimel.
Essence'in rengine hayran olduğum, kokusuna bittiğim ruju. Her gün sürüyorum desem yalan olmaz.
Emily'nin suya dayanıklı siyah göz kalemi.
Essence'in nude tonlarda makyajlar için çok kullanışlı bir farı.
Ve kırmızı ve ten rengi oje. 


Eşleştiğim kişinin kim olduğunu henüz bilmiyorum, ancak evine de benden hatıra bişeyler kalsın minik minik istedim.
Gerçek deniz kabuklarından yapılmış küçük bir çerçeve.
İşyerinde zor durunda olan bir şefimizin eşine destek olmak için aldığım kırmızı fular.
Romantik anlar için tealightlar.
Hala evimden kaldıramadığım yılbaşı ağacımın kırmızı süsleri..



Midesi boş olan insanın yüzü nasıl güler a dostlar. O  zaman kahve içip yanında bişeyler atıştırmak lazım:)
Yarın da şu meşhuuuuurrr Gratis indiriminden faydalanmak amacıyla bi uğrayıp eksik olan aklımdaki bi kaç bişeyi daha alınca kutu tamamdır. Benim eşim kim olucak acaba.. Meraktayım!

9 yorum:

  1. Gratis indiriminden birşey kalırsa demek istedin sanırım:)

    YanıtlaSil
  2. Canım güzel yazı olmuş, artık izleyicinim.

    Benim bloguma da beklerim

    www.visnetadinda.com

    YanıtlaSil
  3. =))) uzun uzun anlatmışsın ben bunları gönderiyorum ey eşim (kimse artık yakında öğreneceğiz) sende usturuplu hediyeler gönder der gibi =)) son dönemde hediyeleşme etkinliklerinde bir miktar cıvıma oldu buna benzer bir yazıda ben yazabilirim bugüne kadar hiç böyle birşey yapmadım ama son etkinlikten sonra şart oldu sanki keşke herkes senin gibi özenli hazırlasa kutusunu hediyesini de kimsenin kalbi kırılmasa...

    YanıtlaSil
  4. Aslinda bunlari dusunerek yazmamistim. Daha once hic katilmadi hediyelesme etkinligine oyüzden fek de bi fikrim yok acikcasi. Sadece son anda kutusunu gondermeyenler falan olmus sanirim. Sen daha tecrubelisin galiba:))

    Ey esim duy sesimi:))

    Tesekkur ederim Begümcüm..

    YanıtlaSil
  5. Eşin benim :) ben daha happy box baslamadan basladim hediyelere ve basladiktan 3 gun sonrada kutum dolup taşmişti hatta bi ara buyuk bi koliye gecmek istedim ama annem hop napiyon busiş vur diyince öldürüyon diye beni durdurdu karsimdaki kisinin nelerden hoslanicagini bilemedigim icin kendime göre aldim bende biseyler umarim begenirsin senin hediyelerinde cok guzel gercekten ben yayinlamadim hediyelerimi belki önceden göstermek sorun olur diye bilemedim mail adresini atarsan ayrintili görüşebiliriz ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Boyletatli bi esim oldugu icin cok mutlu oldum:))
      Hediyelerim bunlarla sınırlı diil, bi ara geri kalanlari da yayinliycam cunku yayinliyacagimi soyledim bi kere yapmasam olmaz:)) senin icin supriz bozulmus oldu ama maalesef bu yonunu hic dusunmemistim, pardon.
      Mail adresim merveramazancakir@gmail.com

      Sil
  6. Şu benim yazılarımı çalan site senin yazılarını da çalmaya başlamış.

    http://trakyamodadunyasi.blogspot.com/2013/05/happy-box-eslesmesine-hazr-gibi-gibiyim.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen herhangi bisey yaptin mi melo. Nasil bi yol izlemek lazim. Ilk aklima gelen blogspota sikayet etmek

      Sil
    2. Ben cok sinirlendim icim icimi yiyo gidip her yazinin altina yorum yapip rezil etmek istiyorum

      Sil