13 Mayıs 2013 Pazartesi

Kendime Anneler Günü Hediyemdir!



Bu aralar Happy Box hazırlama telaşım dolayısıyla biraz alışveriş yaptım malum. E ucundan kıyısından kendime de faydam dokundum tabi. O kadarcık da olsun, bu da bi can:)) Henüz anne değilim ama ileride İnşallah bi çocuk sahibi olmak istiyorum, bu da beni potansiyel anne yapar. Uzun sözün kısası benim de hediye almaya hakkım var ey halkım. Kocam almayınca ben de kendime aldım, yapcak bişey yok.

Bu arada anneme ve kayinvalideme hediyelerini aldım, telefonda kutladım ama gidip veremedim henüz. Bu hafta raporlu olucam, biran önce gidip kutlamak lazım. Annem evi boyattı, salon koltuklarının rengini değiştirdi. Çok merak ediyorum.

Konumuza geri dönecek olursak, Avon satan bi arkadaşım geliş fiyatından sipariş veriyor bizim için de. Avondan selülit kremi ve kaş kalemi aldim. Özellikle kaş kalemini merak ediyorum. Bir gün kullanıp fotoğraflıycam.

Arkadaki mor kutu Avon'un selülit kremi. Losyonun ucunda 3 adet bilyesi olan bir başlık var ve sıvı, o başlığın içinden bilyelerin arasından çıkıyor. Bugün ilk defa kullandım. Bilyeli baş sayesinde elimi hiç kullanmadan bütün kremi yayabildim. Ayrıca bilyeler masaj yapmaya olanak sağladı. Ancak kremin kuruması biraz uzun sürüyor. Bakalım etkisi olucak mı. Ben inanmıyorum öyle selülit kremlerine falan ama işte umut dünyası:)

Diğer ürünler Gratisin anneler günü indiriminden. Erdim şükür gördüm şükür diyorum. Bi kaç kere gittim alışveriş yapamadan dömüştüm. Sonunda başardım.

Manikür seti çok tatlı. Minik çantasıyla kaybolma derdi olmuycak derli toplu olucak. Aslında satıcı kızın tavsiyesiyle aldım. Yarıya inice fiyatı insan herşeyi alabiliyor:) Cımbızı fena değil gibi, ama diğer aletleri beğendim.

Dörtlü şişe setini tahmin edebileceğiniz gibi, amacına uygun olarak seyahatlerde kullanmak için aldım. 23 Mayısta kardeşimin mezuniyet törenine Antalya'ya gidicez. Bir kaç gün tatil yapıcaz. İşime yararlar diye düşünüyorum.

Tatile gidince peynirlikten, hafif bronzluğa terfi edebilmek amacıyla Gratise özel ürünlerden sadece 2 faktör korumalı Bronzlaştırıcı losyon aldım. Fiyatı indirimle birlikte yaklaşık 7 TL'ye geldi. Ben Nivea'nın önceden kullandığım ürününden alıcaktım. Satıcı kız beni bu ürüne yönlendirdi. 3 yıldır satılan bi ürün herkes memnun falan dedi. Kokusu harika. Performansını tatilde görücez bakalım.

Bronzlaştırıcının yanındaki deodorant da Gratise özel ürünlerdendi. 5 TL'ye geliyordu. Kokusu fena değil. Kendi kendime kullanırım evde dedim:)

En güzeli Loreal'de %50 indirim olmasıydı. Hemen Million Lashes Dark Black Rimeli kaptım. Resmin en önündeki ise yüz yıkama fırçası. Öğrenciyken kullanıyordum, nostalji yapayım dedim. Peeling yapmaktan bi farkı yok. Çok bastırmadan yüz yıkama jelinizi yüzünüze sürdükten sonra dairesel hareketlerle yüzünüzü fırçalıyorsunuz. Hemen gidip yapayım bari çok eğlencelik:)

6 yorum:

  1. hepimiz anne olcz Allah nasip ederse ve olmadan kutlamakk ta güzel tabi kendmizi mutlu etmek gbisi varmı çok güzel şeyler almışsınnn :) güle güle kullannn

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim vildancim. Kadinlarin kendini mutlu etmek icin bi sürü bahanesi var maşallah:)

      Sil
  2. Anne olsan bu kadar hediye gelmez.:)) güle güle kullan.

    YanıtlaSil
  3. Ben de aldım bi dolu şey aşırı aşırısı mutlu oluyor insan:) Yaşasın gratis..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay bence de yasasin:)) hani ki senin aldiklarin bi görsek..

      Sil