16 Mayıs 2013 Perşembe

Mutfak Masasının Bu Haftaki Konsepti 3


Adıma tescilletmeyi düşündüğüm (çakmalarından sakının) "Mutfak Masasının Bu haftaki Konsepti"nde bu hafta nostalji havası esiyor a dostlar. Canım annemin el emeği göz nuru masa örtümü kullanmanın zamanı geldi de geçiyordu bile. Böyle Bodrum evleri örtülerini anımsatan kumaşları ve örtüleri çok seviyorum. Acaba mutfağımı da bembeyaz mı yapsaydım salonum gibi diyorum. O zaman da bulutun içinde yaşıyor gibi olurduk herhalde:) Salonda o hissi yaşıyorum gerçekten. Bir gün tembellik etmezsem eğer resimliycem sizler için.






 

Tepsili kahve takımlarının genelde gümüş ve bakır renklerini bir çok yerde görmüşsünüzdür. Ancak bu rengini kullanana ben pek rastlamadım. Canım kocacığımın zevkidir kendisi. Hem nostaljik hem de cool geliyor bana. İkisi bir arada nasıl oluyorsa artık:) Ama gerçekten kendi tarzından biraz ayrıksı olduğunu düşünüyorum. Geçen son baharda yaptığımız İstanbul gezisi sırasında Anadolu Kavağında Karadenizli bir hemşehrimden almıştık.



Dantel detayları olan kumaş peçetelerin etrafından dantel dönerek ve en sonunda parçaların birbirinin dikilmesiyle oluşturulmuş mutfak masası örtüsü, en sevdiğim. Normalde danteli pek sevmiyorum ancak bu şekilde yorumlanışı sevmeyen yoktur sanırım. Ellerine sağlık anneciğimin.



Peçeteliğimi daha önceki postlarımda görmüştünüz. Paşabahçeden almıştım. Kahve takımını İstanbul'dan almış olmam dolayısıyla, İstanbul siluetli peçeteliğimle ikisini kardeş ilan ediyorum:)





Eşime dünya üzerinde aldığım ilk hediye bu telkari detaylı lambadır. Bu lambaların bir çok güzel rengi ve kullanılış şekli var. Benim lambanın ayırt edici yanı ise metal kısımlarının telkari olması. Genelde normal metal formlar kullanılıyor. Telkari kullanılanlar daha nadir. Seçerken bayağı bi uğraşmıştım,ama eşim gördüğünde pek sallamadı!! Lamba ne alaka falan oldu sanırım:) Olabilir tabi, ama güzel olduğu gerçeğini değiştirmez!



Son olarak masamın nostaljik haliyle yazımı bitirmek istedim. 80'ler havası var sanki değil mi?

7 yorum:

  1. Bence de tescillet. Çok güzel olmuş yine. Gerçekten hem nostaljik hem cool ama bütün konsept öyle olmuş. Sen o lambayı kendine hediye aldın aslında kocanı paravan yaptın değil mi? Hadi hadi itiraf et.:D

    YanıtlaSil
  2. Hemen de yakalarmış:)
    Evlenirken unutmadım hemen getir dedim zaten:)
    Tescilletim vallahi, hemen çakmaları çıktı.

    YanıtlaSil
  3. Çakmalara daha ben rastlamadım şahsen:) ama seninkileri seviyorum bakalım kaç çeşit olacak...

    YanıtlaSil
  4. Ellerine sağlı o güzelliği örenin :) çok güzel olmuş buda.bende senden özenip mutfak masamı konsept ediyorum bana mı diyosun yoksa çakma diye :) valla örnek senden ama napıyım çok güzel oluyo.laptop alınca fikrin senden olduğunu yazcam söz :)
    Hakkını helal et kardeşim :)

    YanıtlaSil
  5. http://musmutluu.blogspot.com/2013/04/su-sralar-mutfak-masamdamutfak-masas.html?m=1
    fikir annesine teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne demek canım, helal olsun tabi ki. Sözüm meclisten dışarı yanlış anlaşılmasın. Sizlerle yayınlarda ve yorumlarda iletişime geçiyoruz, birbirimizi takip ediyoruz, pozitif katkılarda bulunuyoruz. Ama böyle bi ilişkimin olmadığı, uzaktan takip edip fikir çalanlar var. Benim derdi onlarla.
      Hoş, pek de bi derdim yok, taklitler aslını yaşatır:)
      Senin masan da çok güzel olmuş, aynen devam:)

      Sil
  6. :) teşekkürler :) seninkiler kadar değil sonuçta ecemiyim ben :) nezaketin için teşekkür ederim (kalp)

    YanıtlaSil

Follow Me From Bloglovin

Follow on Bloglovin