22 Mayıs 2013 Çarşamba

Ütü Rekorumu Kırabilecek Olan Beri Gelsin



Sizi bilmem ama ben ütü yapmaktan nefret ediyorum. Hatta tek başına yaşadığım dönemlerde giyiceğim şeyleri o anda ütülerdim, öyle oturup uzun uzun ütü yapmazdım. Malum tatile gidiyoruz. Pazar akşamı dönüyoruz, gelicek hafta da işe başlıyorum. Ütü yapmak farz oldu. Bugün kendimi feda ettim anlıyacağınız. 


Önce kocanınkiler halledildi. 7 gömlek, 1 pantolon ve 9 tshirt ütüledim ona. İş kendime gelince olabildiğince kaytardım:) 1 tshirt, 1 etek ve 3 elbise ütüledim. Son olarak da bi tanecik pembiş runner ütüledim ve final yaptım. Bildiğiniz evlendiğimden beri kendi rekorumu kırdım. Var mı benim rekorumun üstüne geçen bakiim? Ama sözle olmaz resimle ikna olurum ancak:)

10 yorum:

  1. Ütü değil de bu yer silme olayları pek gıcıktı eskiden neyse ki vileda denen şey icat oldu da kurtulduk bide yer silme makinesi yapsalar 10 numero olar..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yer silmek neyse de süpürmekten de nefret ediyorum ben.

      Sil
  2. canım ben şuanda gece ikilere kadar ütü yapıyorum malum çeyiz hazırlığı :)) inşallah ben de bugünleri atlatıp senin gibi ütülemeye başlarım :)) ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bilmez miyim bitmek bilmez o yıkamalar ütülemeler. sana da kolay gelsin:)

      Sil
  3. yavrum benim bi seferde 20 gömlek ütülemişliğim var ama elimde foto yook :)
    Benim adam günde üç gömlek değiştirir yazın o derece :)

    YanıtlaSil
  4. helal:) Ama ben kanıt isterşm. senin ki saylanmaz:)

    YanıtlaSil
  5. Ütü en büyük kabuss :) ben yeni evlendiğimde tek seferde 50 gömlek-20 pantolon ütülediğimi hatırlıyorum o gün hiç bitmek bilmedi :D eşimin bütün gömlekleri evden eve taşıma sırasında biraz kırıştığı için tekrardan hepsini tek tek ütülemek sorunda kalmıştım tam bi kabus :D vallahi şu ütü için pratik bi çözüm bulan olsa varya alnından öpücem :D

    YanıtlaSil
  6. benim daha fazlasını yapmışlığım var
    şikayetçi değilim ama üü yapmayı seviyorum çünkü

    YanıtlaSil
  7. Valla Türk kizlari maharetli cikti:))

    YanıtlaSil
  8. Valla geçen akşam bir ütü yapmışlığım var gece 12 de başladım bi daha saate baktığımda 3tü o kadar yani küçük bir dağ oluşmuştu :D ama dediğin gibi fotoğraflayıpta artık kanıtlarız bi dahakine :D

    YanıtlaSil

Follow Me From Bloglovin

Follow on Bloglovin