22 Mayıs 2013 Çarşamba

Yaşasın Tatil Yaşasın Alışveriş:)

Efendim perşembe günü, canım kardeşimin Akdeniz Üniversitesi'nden mezun olması sebebiyle organize edilen kep törenine katılmak için Antalya yollarına düşüyoruz:) Vallahi ders çalışıcam, son bir ay kaldı falan diye mızıklanıp mızıklanıp hiç bişey yapmadan evde oturunca tamam o zaman dedim gitmişken 3 gün de tatil yapalım. İnsanın kardeşinin Antalya'da okuması da güzel bişeymiş vesselam:))

Ben de kep törenin de ne giysem diye biraz dükkanları dolaşayım derken alakasız şeyler alırken buldum kendimi. Bütün alışverişimi LCW'den yaptım. Kendim de şaşırdım gerçekten. Normalde pek alıcak bişey bulamazdım bu markadan. Bu seneki koleksiyonu cidden fena değildi. Bakmanızı öneririm.



Siyah bikini altımın üstüne giymek için bu bikini üstünü aldım. Maalesef fişleri atmışım o yüzden fiyatlarını yuvarlayarak söyliyeceğim. Bikini üstü 15-20TL arasıydı sanırım. Altındaki elbise sizce de çok nostaljik değil mi:) Çocukken vardı böyle uçları püsküllü ve boncuklu elbiseler. Aslında hiç ihtiyacım yoktu ama bikinimin üstüne havuzdan çıkınca yada öğle yemeğine geçerken falan giyerim diye düşündüm. Fiyatı 20TL civarı. Siyahı da mevcut. Üstteki toka da Happy Box'ımdan çıkan hediyelerden. Renkler birbiriyle çok uyumlu oldu.:)

Elbiselerin fotoğraflarını çok başarılı çekemedim. Cep telefonuyla çekiyorum resimleri, o nedenle ışık iyi olmayınca fotoğraflar çok kaliteli olmuyor maalesef. Bu elbise de aslında fotoğraftakinden çok daha başarılı. Otelde akşam yemeğe inerken giyerim düye düşündüm. Lacivert - krem çizgili. Straplez ve göğüs kısmında hafif bir M şekli vericek şekilde büzgüleri var ama bu şekilde belli olmuyor. Kırmızı takılarla kullanmayı düşünüyorum. 








Efendim bu da ev elbisem:) Arkadaşlarımız eve geldiğinde, şık olmak zorunda olmadığım zamanlar giymeyi düşünüyorum. Antalya'ya annemlerle birlikte tek araba gidicez. Yolda belki bu elbiseyi giyebilirim. Pamuklu ve çok rahat ziraa.

Kep töreninde giyeceğim turuncu elbise ve Nud ayakkabılarımı bir sonraki yazıda sizlerle buluşturabilicem, Çünkü elbisem terzide şu anda. Ufak bir tadilat gerekiyordu. 

Bu kadar tatilden bahsetmişken otelimize de değinmeden geçmek istemiyorum. Harika bir otele gidiyoruz. Kocamı sevmem için bir neden daha:)


Antalya Venezia Palace'da kalıcaz 3 gün. Venezia "Venedik"in gavurcası diyeyim:) Otel Venedikten esinlenilerek inşaa edilmiş. Venediğin ünlü San Marco Meydanı neredeyse birebir inşaa edilmiş. Konsept bir otel yani. Hemen gidip bol bol fotoğraf çekmek istiyorum.



Tesiste 6 farklı bina bulunmakta olup,San Marco Bazilikası ( Ana Bina,Lobi,Spa Center,Kapalı Havuz), Dükalık Sarayı ( Ana Restaurant,Kongre Merkezi,Mağazalar,Cafe Florian,Venetto Restaurant ), San Marco Yatak BloğuSanta Maria Yatak Bloğu ( kışın kullanıma kapalı), Castello Yatak Bloğu, Campanile Kulesi olmak üzere 6 bina bulunuyormuş



Resimlere bakınca insan heycanlanıyor. Yarın yolculuk var:) 

9 yorum:

  1. OTEL HRİKA GÖRÜNÜYO :) KEYİFL TATİLLER CANM ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Heycanla gitmeyi bekliyorum:) teşekkürler:)

      Sil
  2. Otel çok güzel görünüyor iyi tatiller sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, benden de size minişe sevgiler:)

      Sil
  3. otel çok güzel bir seçim olmuş,daha önce kalmıştık bizde iyi tatiller:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. menun kaldığını anlıyorum burdan:)

      Sil
  4. Favorim straplez elbisedir baby:)Ay o boncuklu tişörtleren bende de vardı nostaljik olaylar olmuş..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sorma ya çok nostaljik. bayıldım:)

      Sil
  5. Gece gece içimi açın blogunuza tesekkur edrm:) Otele bayıldım! Taze bloguma beklerim http://hoopbidunya.blogspot.com/

    YanıtlaSil