17 Haziran 2013 Pazartesi

Evet Yaptım..



Güne meyve yiyerek başladım. Muz-şeftali- fındık- kuru kayısı çeşitleri.



Güneşlenirken kullanmak için aldığım şapkayı, koyucak yer bulamayınca makyaj aynasına astım. 




 Sınavdan sonra okumak için Tansaş'ın %40 indiriminden faydalanarak çok güzel iki kitap aldım.

Gazeteden çıkan ve üniversitede ev arkadaşlarımla çok severek ve sayısını bilmediğim defalar izlediğim Mosters İnc. animasyonunun afişini klozetimin üstüne asarak üniversite yıllarıma gönderme yaptım.

Tatlı sevimli ayıcığı ben almadım, içimdeki çocuk aldı..

12 yorum:

  1. çok iyi yapmışsın canım meyve tabagına benim de başlamam lazım düğünden sonra inşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sıcak havalarda insanın canı bişey çekmiyo sabah sabah

      Sil
  2. Klozet üstü poster olayını sevdim, Ordudaki evindede mutfakta bi poster vardı senin:) seni de sevdim ki ben öyle çok sevdim işte felan filan vb. vs.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kuşum benim ben de seni çok severim. Orduda mutfakta buz devrinin posteri vardı, onu da öğrenci evimden taşımıştım. Bi kaç gün takılıyım böyle nostaljik istedim:)

      Sil
  3. ruhi mücerret benim de okuduğum bir kitap :)
    meyve tabağı çok akıllıca, afiyet olsun..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım güzel bir kitaptır, iyi yorumlar duyarak aldım.
      Afiyet oldu bile valla, teşekkür ederim:)

      Sil
    2. ben kitap okumayı çok severim araştırmadan alırım, ben severek okudum ama ben her kitabı severek okuyorum :)

      Sil
    3. Insallah ben de severim. Kapağindan dolayi unutluyum aslinda

      Sil
  4. Aciklamali anlatimlarin icin tesekkurler Yazilarin devamini bekliyorum. http://www.guncelyazar.net

    Saygilar

    YanıtlaSil
  5. Klozet üstü poster olayı şahane olmuş canımmmm bayıldımmm:)))

    YanıtlaSil
  6. maşallah ne detaycı hatunlar var yaa.onun kolzet olduğunu anlamamıştım bile :P bendmi çok dikkatsizim acep :S

    YanıtlaSil
  7. Aciklamali anlatimlarin icin tesekkurler Yazilarin devamini bekliyorum.

    YanıtlaSil