29 Haziran 2013 Cumartesi

Küçük Bir Dokunuşun Yarattığı Fark

Daha önce banyomda yaptığım değişikliği sizinle bu yazımda paylaşmıştım. Geçen gün Koçtaş'a gittim sıkıntıdan. KPSS'ye bir hafta kaldı bugün itibariyle. Ben de malum 30 yaşıma bir yıl kaldığı halde memurluktan kurtulup kariyer bir mesleğe geçebilmek için ders çalışıyorum. Bitmedi bitmiyor. 



Konumuza dönersek bi kaç bişeyle birlikte banyom için fotoğraftaki çiçekleri aldım. Kelimenin tam anlamıyla cuk oturdu rengi. Aynamın önündeki çiçeklerle, resimde gördüğünüz çiçeğin içindeki açık renk olan parçayla tonları çok uyumlu oldu. 13TL olması lazım fiyatı. Aslında bence ederi 10TL aman napiim beğendim. Zaten canım sıkılıyo. Balkonum için güzel çiçekler aldım aldım bi de bi yaramazlıklar yaptım balkonda :) Resimlerini çekince paylaşıcam sizinle.

3 yorum: