14 Haziran 2013 Cuma

Madam Coco ve English Home Sizi Seviyorum Canlarım..



Aslında herşey dün kardeşimin bize gelmesiyle başladı. Ben bu hafta izinli olduğum için dün kardeşim bize geldi, biz de kız kıza biraz alışveriş yapalım dedik. Aslında abla olarak kardeşime bişeyler almaktı amacım, ki kendime şahsi hiç bişey aldım sayılmaz. Neyse efendim mağazaları dolaşırken resimde gördüğünüz kadın büstünü gördüm ve çok beğendim Kütahya Porselende. 16TL'ye düşmüştü. Bu boyutta büstler için gerçekten iyi bir fiyat. Çerçeveyi ise daha önceden Özdilekten almıştım ancak bu Helenistik tarzda başka hiç objem olmadığı için kullanmıyordum.



Eve gelince ikisini arkadaş ilan ettim ama nereye koyucağımı bilemedim. Önce yatak odasına götürdüm. Ancak bugün itibariyle banyoda karar kıldım. Havlu sepeti English Home bu arada. 25TL'ye online mağazasından almıştım. Aldığım büst sayesinde banyoma küçük melekler ve mumluk almaya karar verdim. Denk geldikte edinicem bu tarz objeleri, hatta duvara da bazı uygulamalar yapmayı planlıyorum. Hal böyle olunca bugün gittiğim Madam Coco'dan banyodaki bayan nüfusu arttırmak için üstteki resimdeki küçük el havlusunu ve alt resimdeki yüz havlusunu alarak takımımı oluşturmaya başladım. Tealightlar öyle çıplak çıplak duruyor, sevmedim ama mum candır o yüzden durucaklar orda. Taa ki melek formlu minik tealightlar bulana kadar.







Eşim gelince ambiyans yaratayım da evliliğim monoton olmasın dedim, hani ben yapayım da suçu üstümden atayım istedim:) Işıksız hali çok romantik oldu. Mum zaten harika bir olay, her yeri bir anda romantik bir boyuta taşıyabiliyor, ancak bu Yunan halkı da işini biliyomuş hani, neden daha önce ben bu sektöre girmedim, İzmirli olarak Helenistik objeler almadım ona yanıyorum şuanda.


Şu hanım efendinin asaletine bakar mısınız. Ona baktıkça kendime çeki düzen veresim geliyor:)


Bugün Madam Coco'dan sonra English Home'a da uğradım Alsancakta. Resimdeki yemek masasında her ne kadar belli olmasa da, mevcut olan açık pembe dantel örtüyü alabilmek için nerdeyse yarım saat kasada kuyrukta bekledim. 15TL'ye de almasam içimde kalırdı napiim. Ama masaya serince inanılmaz beğendim ve bir kez daha yemek masamı beyaz aldığım için kendimi takdir ettim. Renk kısıtı yaşamıyorum ve kahve rengi masalara göre daha vurucu oluyor kullandığım renkler.


O kadar saat gezip tozunca yemekler biraz uyduruk kaçtı tabi. Dün yaptığım, Erzurumdan gelen şeker fasülye (kurufasülye), yoğurtlu ve tereyağlı spagetti, yine dün yaptığım browni ve domates soğan ve beyaz peynirli salata vardı menüde. O değil de ben kadehlerimi de çok seviyorum:) Paşabahçeden almıştım, paşabahçenin en ince serisi. Dokunmaya korkuyorum, ama çok kaliteli ve şık. Kalın cam kadehler çok günlük ve sıradan. Maharet zaten en ince camı işleyebilmek ve paşabahçeyi kutluyorum bu anlamda. Çeyizimdeki en sevdiğim parçadır bu kadehler. Lütfen kırılmasınlar, Amin:)


Son olarak kardeşime aldığımız 500'lük puzzle'ı da sizinle paylaşmak istedim. Nedensiz bir şekilde korktuğu için en az parçalı olandan seçti. Bir gün evdeki puzzle'larla ilgili bir post yapmayı düşünüyorum. 2000'lik 1500'lük ve 1000'lik 3 adet çerçevelenmiş puzzle'ım var. Evin havasını değiştirdiler asınca. Şu sınav bi bitse hemen ilk işim bir puzzle almak olucak. Yapanlar bilir, bitince üzülüyor insan ve hemen yeni bir taneye başlamak istiyor. Ne planlar Ne planlar.. 

Bitse de gitsek diyorum..

7 yorum:

  1. masana bayıldım. banyo dekorun çok hoş olmuş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim. Banyoyla isim daha bitmedi:)

      Sil
  2. gerçekten çok iyi bir fikir canımm helenistik objelerin banyoya değişik bir hava kattığına eminim çok iyi düşünmüşsün :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bi tane obje birden insanin aklina degisik bir fikir gelmesine neden oluyor gercekten. Umarim kucuk banyoma aklimdakileri uygulayabirim

      Sil
  3. Ne güzel bir yazı olmuş bu yavrucum:) Resmen havası değişti günün, böyle içim açıldı. Yalnız madem coco kaliteli malzemeler satmıyor veet güzel ama bilgin olsun, öperim

    YanıtlaSil
  4. Sagol gulcinim:)) geceliklerini terliklerini falan ben de sevmedim gercekten. Havlular fena diil ama yuzde yuz koton.

    YanıtlaSil
  5. Masanı çok beğendimm yaa çok güzel ayrıca bu yazından güzel fikirler elde ettim çok öpüyorum senii:)

    YanıtlaSil