11 Haziran 2013 Salı

Ülkem, balkonum ve KPSS (Ne alaka!)


Şu Amerika'da hiç bi fırsatı kaçırmasın. Hemen Türkiye Baharı diye kondurmuşlar başlıklarını. Ne alaka arkadaşım. Ülkemiz insanların zekasını ve yeteneklerini hafife almaktır bu. Fazla bişey söylemek istemiyorum, sana ne Amerika diyorum, Amerika ne yapsa gıcık oluyorum, dostluğuna falan asla inanmıyorum ve konuyu kapatıyorum.


Bahar gelince ben de biber ektim balkon saksılarıma. Galiba aldığım toprakta bi sorun var ne eksem büyümüyor. Aynı durum biberler için de geçerli olunca, kapıcımızın getirdiği toprağı Praktikerden aldığım saksıya döküp biberleri oraya taşıdım. Renkleri canlandı, koyu yeşil olmaya başladı. İnşallah bu sefer büyür de meyvesini yeriz.

Geçen sene bi domates ekmişliğim ondan bir tanecik minicik bir domates yemişliğim  var, biberden de yersem kendimi başarılı sayabilirim:)

Geçenlerde Praktikerin Türkiye'den çekilmesi nedeniyle elindeki ürünleri elden çıkarmak amacıyla damping yaptığını duyunca bi gezip gelelim dedik. Malum evimiz zemin kat ve balkonumuzun etrafı açık o yüzden masa ve sandalyelerimizi gece dışarda bırakamıyoruz. Balkon sandalyesine ihtiyacımız vardı, açılıp kapanır pratik bişey olması gerekiyordu. Praktikerin damping yaptığı sandalyelerden 2 tane kaptık biz de. Gönül isterdi ki o yemyeşil bahçeye karşı bembeyaz rattan sandalyeler alalım ama şu şartlarda mümkün değil. 






Geçirdiğimiz haftasonu işyerinden bi arladaşımızın düğününe katıldık. Biraz da gülmek lazım dimi:)



Ülke gündemimiz sıkıntılı, bi de üstüne KPSS'ye nerdeyse 3 hafta kalmasından dolayı ben ayrıca stresliyim. Bu hafta izinliyim ders çalışıcam, ama bi türlü hırslanamıyorum sinir oluyorum. Kanal D'deki evim şahaneyi izlemezsem o gün bişey eksik kalır gibi geliyo. TV bağımlısıyım ben kabul ediyorum. Her akşam Survivor ve çarşambaları Kuzey Güney'i izlemezsem yaşamazmışım gibi sanki.



Şu anda bütün bu sınav stresinin bitmiş, ülkemin tomalarının vatandaşının üstüne yürümediği günlerin gelmiş ve fotoğraftaki kardeşim gibi güneş gözlüğümle havuza girip, elimde içeceğimle amaçsız bi şekilde havuzda takılmayı çok isterdim. 

Öff bi de ev işleri var ki sorma.....

5 yorum:

  1. Aa praktikerdeki damppingi Duymamistim. Hos duysam da il disindayim. Burada da yok... neyse artuk kismet... sen aldiklarni gule gule kullan insallah. Balkonda birseyler yetistirme meraklisi bir tek ben degimisim demekki :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim canim, umarim buyurler:)

      Sil
  2. şu en son fotoğraftaki otel hangisi çok merak ettim ve bayıldım:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Guzel oteldi gercekten. Postunu yapmistim.
      Venezzia Delux antalya

      Sil

Follow Me From Bloglovin

Follow on Bloglovin