23 Temmuz 2013 Salı

Tembel İşi İftar Ve Tv Ünitesi Dekorasyon Değişikliği

Önceden de belirttiğim gibi bu yıl Ramazanımız çok hızlı ve dolu dolu geçiyor. Sanırım eşimle başbaşa yaptığımız iftar sayısı en fazla 4'dür. Sürekli ya misafir kabul ettik, ya bi yere gittik. Sıkıcı sınav sürecinden sonra bu yoğunluktan çok memnunum.  Ancak şöyle ufak bir sorun var ki sabah 7:30'da kalkan ve akşam 19:00'da evde olan biri olarak yorulmuyor da değilim. Özellikle oruç tuttuğum günler sahur da işin içine girince biraz uyuklama modunda oluyorum.



Bu kadar çok misafir kabul edip de masasını fotoğraflayamayan bi ben varım bu blog aleminde görüyorum. Hiç kimse blog yazdığımı bilmediği için, " bu kız nie böyle deli gibi fotoğraf çekiyor" diye düşünür insanlar mantığıyla fotoğraf çekemiyorum arkadaş. Kısır döngü içindeyim, help

Neyse efendim, oruçlu olduğum günlerde o bayık halimde akşam 19:00'dan sonra pek yemek yapamıyorum, daha basit şeyler hazırlayabiliyorum. Hem zamanımın az olması hem de tansiyonumun düşmesi nedeniyle dün akşamda tembel işi bir iftar menümüz vardı. Tavukları eşim hazır aldı, ben dönen tavuk diyorum, dışarıda dönerek pişen tavuklardan. Bir önceki günden kalan nohutlu tereyağlı pilav, salatalık ve pancar turşusu, yoğurt ve salata vardı menümüzde. Tabiki içeçeklerimiz ve ketçap, mayonez ve hardal üçlüsü. En dandik masam yegane sahip olduğum iftar fotoğrafım oldu ya,  kaderin cilvesi diyorum.




Efendim yemekten sonra Ordudayken görev yaptığımda tanıştığım çok sevdiğim bi arkadaşımın hediyesi olan mor çiçekli çaydanlığımda çay demleyip, üniversiteden arkadaşım olan ve yine çok sevdiğim  Gulchinenin Blogu'nun yazarı olan Gülçinimin hediyesi olan ve müthiş bir tesadüfle çaydanlığıma takım olan tepside çerezimizi yiyip çayımızı içtik.




Önceki halini bu yazımda görebileceğiniz, televizyon ünitemizin dekorasyonunda bir kaç küçük değişiklik yaptık. Öncelikle sağ taraftaki rafı görmezden gelmenizi istiyorum:) Bir arkadaşımızın 2 yaşındaki oğlu nasıl olduğunu anlamadığımız bir şekilde rafı yere indirdi. Allahtan kendisine zarar vermedi.




Geçen gün bize iftara davetli olan başka bir yeni evli arkadaşlarımız ev hediyesi olarak Tv'nin iki yanında duran balıklı uzun mumluğu ve fener şekilde ve yine balık figürlü tealightı getirmişlerdi.  En üst raftaki balık mumlarım ve gemim hali hazırda orda duruyordu. Daha önce satın aldığımız ancak içine bir türlü fotoğraf bastırıp da yerleştiremediğimiz mavi beyaz çerçevelerimizi ortaya çıkarmaya karar verdik. İkinci raflardaki beyaz çerçevelerin içindeki fotoğraflar çok orjinal ama:) İkisi de su altında çekildi, birinde eşim diğerinde ben balıklarla yüzerken. Konsepte cuk oturdu yani. 

Sol taraftaki mavi fener de yine evde mevcut olan, ancak başka bir yerde kullandığımız bir aksesuardı. Şimdilik onu da Marine konseptinin içine dahil ettik:)  Fotoğrafların berbatlığı için kusura bakmayın heycanla hemen çektim, daha detaylıları başka bir postta inşallah:)

12 yorum:

  1. Çaydanlık iftar sofrası tv ünitesi hepside çok güzelmiş.
    sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Ne mutlu oldum kullanıyor olmana anlatamam:) tesadüf pek bi takım olmuşlar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ama çok sempatik:) Kullanmadan olmaz..

      Sil
  3. Canım çok süpper olmuş tv sehpasının üzeri :)
    Ne kadar güzel uymuş ayarlasan tutmaz vallahii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle farklı parçalar birbirine çok uydu, şans:)

      Sil
  4. insan çalışınca güzel sofralar kuramıyor 2 kişi için, ama gel gör ki misafir varsa da döktürdükçe döktürüyor, o zamanki enerjime ben de hayranım zaten... Olsun çalışana hazır yemeklerle oluşturulan musmutlu sofralar mübahtır, Allah(cc) kabul eylesin inşallah... Üniteniz de gerçekten çok güzelmiş, ahh bu misafr çocuklarına ne denmeli bilmiyrum haklarında yasa çıkarılmalı diye düşünüyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Misafir çocukları bence de herkesi sorunu. Bi rahat vermezler:)
      Güzel yorumların için teşekkürler:)

      Sil
  5. sofran gene çok cici canım bakarken doyuyor insan maşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Böyle düşünmene çok sewvindim gültencim, o kadar alalacele hazırlandı ki çatalları bile tabağın içine atmışım:)

      Sil
  6. Sizin yüzünüzden canım nasıl badem çekti :) Emeğinize sağlık çok tatlı blogunuz var.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bak şimdi, bi de oruçlıysanız üzülürüm aslında..
      Ziyeretin için teşekkürler:)

      Sil