13 Ağustos 2013 Salı

Bahar Alerjisine Savaş Açtım!

Aylardır geceleri nefes alıp vermekte zorlanıp, sürekli reklamlarını gördüğüm Breath Right'ı alsam mı acaba diyordum. Aldım mı? Hayııııırrrr. Ama Anneminkini kullandım:)

Bayramda Kuşadasında yazlıktayken doğa beni yine ele geçirdi ve ilk gece boğulurcasına uyandım sürekli. Bi de bebekler gibi sürekli burnumdan nefes alıp tıkandığımda ağzımdan nefes almayı akıl edemiyorum. Oldum olası sevmem ağzımdan nefes almayı, sanki toz kaçıyormuş gibi geliyor bana. Ertesi gün anneme söyledim uyuyamadığımı,  benim canım annemde varmış bu icat. O gece hemen kullandım. Allahım rüya mı bu demeye kalmadan rüyaya daldım:)

Fosur fosur nefes alıyorum bildiğin:) Bi güzel bi güzel... Rahat rahat uyudum. Rahatsız da etmedi bantın varlığı. Tavsiyemdir.

5 yorum:

  1. eşimin burnundaki kemik ve etten ötürü oda nefes almakta zorluk çekiyordu. bir gün alıp denedik. ama ilk kullandığı gün şiddetli burun kanaması yaşadı..
    bünyeden bünyeye değişebilir elbette.belki de bant ile alakası da yoktur...
    nefes almak süper ama burun kanamasından ötürü vazgeçti (pek kıymetlidir canı) :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. burun kanaması kötü olmuş. ben de kullanmazdım o şartlarda. neyse ki öyle bi sorun yaşamadım. geçmiş olsun eşine..

      Sil
  2. :) gerçekten çok güzel ama her tipini denedim yinede benim burnumda durmuyor. Gece çıkıyor, eşim maç yaparken kullanıyor artık...:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. burnundan mı çıkıyor:) benim ki zamk gibi yapıştı burnuma hatta sabah zor çıktı yani. Şaşırdım şimdi:)

      Sil
    2. Eşimin burnundan da çıkmıyor, benim de küçücük burnum var yinede çıkıyor:(

      Sil