4 Eylül 2013 Çarşamba

Yaşasın Doğumgünüüü......




Efendim geçirdiğimiz 29 Ağustos tarihi benim doğum günümdü. Kaç olduğumu sormayın ziraa yalan söyleme ihtimalim yüksek:P 28 buçuktan 29 diyerek konuyu kapatmak istiyorum, üstüme gelmeyin!



Sağolsun işyerindeki arkadaşlarım bu sıkışık ve yoğun geçen iş günümüze rağmen iki arada bi derede bana pasta alıp, bi de üstüne hediye alıp beni mutluluğa gark ettiler.


Bademli kivili pastamın tipi kayık olsa da tadi çok iyiydi tavsiye ederim.


Canım kocamın doğum günü hediyesi ise, DUCK oldu. What is Duck derseniz, akıllı telefonunuzu bağlayabileceğiniz bir hoperlör sistemi. Telefonu üstüne oturtup şarj edebiliyorsunuz. Ayrıca bluetooth ile bağlanıp telefonunuzdan çıkan seslerin hoperlörden çıkmasına sebebiyet verebiliyorsunuz..

Durun daha bitmedi! Bi de abilerim ablalarım kendisi tek başına, başlı başına bir radyo hemde dana kadar ses çıkartıyo. Bi de alarmı var! Hemen yatak odasına kurdum, bi de açıp göbek attım rahatladım.


Akşam da çok klasik bir İzmirli olarak o gün Fuar açıldığı için, Fuara gitmek istedim. Gezdim tozdum yedim içtim, Gölde Kuğuya binip içinde lokma yiyerek sefa yapa yapa Gölde takıldım:)


Fuardaki Pavyonlardan birinde araba sergisi vardı. Bu arabayı kendime layık gördüm, seneye de kesin benimdir, enerjimi evrene bildiriyorum. Öpücükler sevgiler..

5 yorum:

  1. Doğum günün kutlu olsun, nice sağlıklı ve mutlu yaşlara;))

    YanıtlaSil
  2. mutlu yıllara, arabanın rengine bende bayıldım :) artık bir tur attırırsın bize de :)

    YanıtlaSil
  3. Doğum günleri çok mutlu birşeykine:) İyiki doğdun kelebekim.What is duck hakikaten kuzu. Daha bir süper akıllı telefonum bile yokken neyin duckı:)

    YanıtlaSil
  4. Nice senelere o zaman :)

    YanıtlaSil
  5. Nice Mutlu Yaşlaraaaaaaa :))))

    YanıtlaSil

Follow Me From Bloglovin

Follow on Bloglovin