28 Ekim 2013 Pazartesi

Bernardo Kayık (Tekne) Formlu Tabak Kullanım Önerileri

Bernardonun geçtiğimiz Kurban Bayramında çok güzel bir indirim kampanyası vardı. Mağazanın neredeyse tamamında bayram sonuna kadar yüzde 50 indirim vardı, hatta bazı ürünlerinde yüzde 70 indirim mevcuttu. Ben de biraz fazlaca alışveriş yapmış olabilirim bu nedenle:) Hatta şu yazımda paylaştığım kırmızı lale formlu tabağı da aynı şekilde Bernardodan almıştım. 12 TL gibi komik bir fiyata:)



Gelelim kayık formlu tabağıma. Kendisiyle aşk yaşıyorum teyzesiii.... Başkaca deniz temalı masa üstü ürünlerim bulunmasından mütevellit tek kalan bu tabağı nasıl kullanıcağımı düşünmeden kaptım hemen. Geçen gün eşim akşam yemeğinde evde olmayınca ben de makarna yapmıştım kendime. Üstünde kabaklı naneli ve kremalı bi sos uydurdum ki tavsiye ederim gerçekten çok lezzetli oldu.  Neyse efendim sadede geliyorum. Dedim ben bu makarnayı bu tabakta yerim, kimse de bişey diyemez.




İkinci olarak da geçen akşam meyvelerimizi bu tabağa doğradım. Şekil itibariyle de çok yakıştı. Bu şekilde kullanmak daha mantıklı geldi bana. Normal bildiğimiz yurdum salataları için çok uygun olucağını sanmıyorum. Onun yerine yoğurtlu meze gibi şeylerde kullanılabilir. Kullandıkça sizlerle paylaşıcam. Sevgiler, öpücükler..

6 yorum:

  1. İki tane alaydın ya yavru kuşum. Masa düzenlerinde masanın iki yanına kullanıverirdin..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. SAdece bir tane kalmıştı kelebeğim oyüzden sonuncusunu almış oldum. en fazla 4 kişilik masalarda kullanırım. Dün de salata için kullandım.

      Sil
  2. bernardo ile çok kötü anılarım var ve bütün tabak çanak takımlarım bernardodan :( Yalnız senin aldığın iki parçayı da çok beğendim. Özellikle bu kayık formlu olana.:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hadi ya üzüldüm nugili. Benim çok fazla tabağım yok Bernardodan bakalım bunlar sağlam çıkıcak mı.

      Sil
  3. Okurken acıktım ya :// İyi günlerde kullan canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol Senacım, hemen makarna yemeğe:)

      Sil

Follow Me From Bloglovin

Follow on Bloglovin