25 Ekim 2013 Cuma

Dışarıda Kahvaltı Etmeyi Neden Sevmiyeyim Ki..



İzmirliler Alsancak Swiss Otelin yanındaki Midpoint'i bilirler. Çok güzel bir bahçesi ve harika bir manzarası var. Ben kahvaltısını ilk defa denedim. Sıcak kahvaltı tabağı diye geçiyor. Klasik kahvaltı tabaklarının dışında doyurucu ve lezzetliydi.Özellikle huzurlu bahçesinde, günün o saatinde kuş sesleri eşliğinde uzuun bir kahvaltı ettim. Kahvaltı boyunca yapılan çay servisi de çok yerindeydi. Ben çok çay seven bir insan olmadığım halde mekanın çayının içimi çok rahattı. Bir İzmir klasiği olan rokanın kahvaltı tabağında bulunması çok güzel düşünülmüş bir incelikti. Sonuçta salçalı sosis ve soslu patatesin yanında fresh bir lezzet içimin bayılmasına engel oldu. 

Belki dikkatinizi çekmiştir, genelde kahvaltı tabaklarında bir yumurta veriliken tupturuncu sarılarıyla iki yumurta servis edilmesi, işin bonusu oldu.  Sonuçta gayet lezzetli bir kahvaltı edip uzun uzun çayımı içtikten sonra lavaboyu kullanmak için iç tarafa geçtiğimde de en az bahçe kadar etkilendiğimi söylemeden edemiycem. Öncelikle masaların arasının açık olması, mekan tamamiyle dolu olsa bile sıkışıklık hissini yaşamanıza engel olucak konumda. Hijyen konusunda da sınıfı geçti. Sonuçta Midpoint herkesin bildiği bir mekan olduğu için fazla söze gerek yok diye düşünüyorum. Ben şimdiye kadar kahvaltısının tadına hiç bakmadığım için bu konuda da sınıfı geçtiğini belirtmek istedim.



Bugün akşam yine arkadaşlarla Midpointe gidiyoruz, ben isteğim üzerine tabi:) Sanırım bundan sonra daha sık ziyaret ediceğim bir yer olucak. Şimdiden iyi haftasonları herkese..

4 yorum:

  1. Midpoint'in övgüsünü kızkardeşimden de duymuştum orada yaşıyor çünkü.. Bu sene İzmir'e yoğunluğumdan gidemesem de ilk gittiğimde ziyaret etmeyi düşündüğüm yerlerden. Size de güzel bir hafta sonu dilerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, umarım siz de tadını çıkartırsınız bugüzel mekanın bir gün. Belki de denk geliriz kim bilir:)

      Sil
  2. kahvaltı aşkına, çok güzelmiş:))

    YanıtlaSil

Follow Me From Bloglovin

Follow on Bloglovin