18 Ekim 2013 Cuma

Güzel Bayram Mutlu Bayram

Herkesin geçmiş kurban bayramını kutluyorum.   Bu uzuuun bayram tatilinin herkese çok iyi geldiğine eminim. Biz bayramda İzmir dışına çıkmadık. Aslında süper bi tatil fırsatıydı ancak eşimin evde biraz çalışması gerekiyordu. Allahım okadar çalışkan bi aileyiz ki, bayramdan sonra ben de Defterdarlık uzman yardımcılığı sınavına hazırlanmaya başlıycam. Oturma odası eşimin evraklarıyla dağılmış durumda, e ben nerde çalışacağımdır arkadaş ? 3+1 eve 2 kişi sığamadık vesselam..




Bayram alışverişine çıkınca bildiğin depresyon noktasına geldim ama neyseki Koton imdadıma yetişti. Hayatımın ilk kırmızı eteğini aldım. Kumaşı kalın kışlık kumaş ve kırışmıyor, kullanışlı buldum ben. Eteğin üstüne istediğim gibi bişey bulamayınca daha önce almış olduğum siyah kolsuz bir bluz giydim. İzmirde bayramın ilk günü hava 28 dereceydi, bildiğin piştik. İkinci gün de yağmur ve fırtına vardı. Oyüzden üstüme hırka aldım.
Rast gele girdiğim Hobby mağazasında  sanki içine doğmuş gibi, bi hanım abla bana pat diye bu ruju tavsiye etti. Eteğimle aynı renk, mat ve 14 saat kalıcı ve fiyatıda yarıya inmisti, 10 TL. Canım aşkım rujum Maybeline Super Stay  14 Hour Lipstick 510 numara. Şiddetle tavsiye ediyorum. Akşama kadar çıkmadı yapıştı dudağıma.




Eşime ve kendime bayramlık çoraplarımızı da aldıktan sonra yine hayatımda bir ilk yapıp leoparlı babet aldım. Bayramda gittiğimiz evlerde terlik yerine ev ayakkabısı olarak kullandım. İnce olduğu için çantama sığdı. Bi de onun takımı toka tabi..



Bu da anne saadeti:) Ben bayram ziyaretlerini sevenlerdenim. Bayramdan bayrama gördüğüm akrabalarım var mesela, güzel bi vesile bence. Siz de külfet olarak görmeyin, gezin dolaşın bayram paranızı toplayın:)

5 yorum:

  1. Bayramın en güzel yanı anne kucağı :')

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle Gözdecim, annekucağı gibisi yok:)

      Sil
  2. Keşke bize gelseydiniz ya, çalışacak yer de vardı şekerciiim :)
    Ben senin doğum gününü de kaçırmışım, ne kötü bir ablayım beeen, ama her zaman için sana en iyi dileklerimi gönderdiğimi biliyorsun değil mi :) öptüm seniiiiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilmez miyim Banu ablacım ben de seni çok opuyorum Bayramini kutluyorum:)

      Sil
  3. ben de istiyorum ne zamandır kırmızı etek ama kısmet olmadı olamadı:(

    YanıtlaSil

Follow Me From Bloglovin

Follow on Bloglovin