27 Ekim 2013 Pazar

Mutlu Pazar Kahvaltısı


Herkese mutlu pazarlar.. Bugün saatlerin bir saat geri alınmasından mütevellit erken kalktığımı zannederek kafama taş düştü falan sanmıştım ama sonra gerçeği kavrayınca tamam dedim çok şükür sağlıklıyım:)




Efendim bugün kahvaltıda öyle ağır yiyecekler yoktu. Masada gördüklerinizin dışında bir de sahanda tereyağlı yumurta vardı o kadar. Dün daha ağır bir kahvaltı yaptık sonra kendimize gelemedik bir saat kadar. Tombiş miyiz neyiz? Masadaki beyaz güller geçen gün eşimin aldığı özür çiçekleri. Voleybol maçım vardı hem izlemeye gelmedi hem de aramadı, ben bozulunca da çiçeklerle gönlümü aldı ben de hemen affettim:)



Zeytin yağlı ve kekikli zeytin, simit ve beyaz peynir olduktan sonra benim için kahvaltı tamamlanmış demektir.



Bu güzel peçeteyi Tansaştan aldım. Tansaşın kendi markasına ait peçetesi. Yakınınızda Tansaş varsa bakmanızı tavsiye ederim. 2,5TL'ye çok güzel peçeteleri var. Peçetelik Zara Home'dan.


Herkese mutlu pazarlar diliyorum.

3 yorum:

  1. Çok sade ve şık bir pazar sofrası olmuş canım, bana da simit zeytin peynir birde domates olsun başka bir şey istemem şey bide çay :) iyi ki bişey istemedim =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Domatese ben de bayilirim ama dun markete gitti. Korkunc derecede hormonlu domateslerin 6 tl ye satildigini gorunce almadim. O yuzden kirmizi eksikti masamizda:)

      Sil

Follow Me From Bloglovin

Follow on Bloglovin