28 Ekim 2013 Pazartesi

Sarışından Esmere Keskin Bir Dönüş, Hayır Bunalımda Değilim






Bayağı bildiğin sarışınken çikolata kahvenin en koyu tonuna, 3 numaraya saçlarımı boyatarak şok etkisi yatattım çevremde. Yaklaşık iki yıldır sarışın sarışın etrafta dolaşıyordum, çok da seviyordum saçımın rengini aslında, ama artık yeter dedim. Sıkıldım kendimi aynı görmekten. Belki bu kadar koyu renge de dönmezdim ancak, kuaförün koltuğuna oturunca "olucaksa tam olsun" diyip nerdeyse siyah saçlarla çıktım kuaförden. Kocam tek kelimeyle bayıldı. Bi anda başka bi kadınla evli gibi oldu adam:) Daha genç gösterdiği konusunda genel bir kanı var, ziraa açık renk saç bir kaç yaş fazla gösterir buna katılıyorum. Şimdilik durumum bu.

8 yorum:

  1. Ayy süper olmuş ve gerçekten öyle kesinlikle daha genç gösteriyor bir de sanki insanın yüz hatları daha bir belirginleşiyor. Maşallah çok yakışmış sana.
    Kararsızlıklarım arasında gidip gelirken bende tatili fırsat bilip yarın koyu renge dönmek üzere kuaföre gideceğim. Ay inşallah benimki de güzel olur. Sarı renk saçlarımı iyice yordu yıprattı bir de dip boya derdinden gına gelmişti

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim Gözdecim gercekten enerjim degisti, bu sene yine koyu renk saclar midaymis zaten ayrica fazla makyaj da istemiyor. Tavsiye ediyorum yani:) merakla bekliyorum seninkini de:)

      Sil
  2. yalnız iki saç rengide teninde hiç sırıtmamış. İkisi de çok yakışmış. Maşallah, güle güle kullan:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim kuşucum:)) öpücük:)

      Sil
  3. Bende beğendim :) bence her iki renkte yakışmış :)

    YanıtlaSil
  4. resmen bambaşka bir insan olmuşsun çok yakışmış bende de balyaj var düğünden sonra yaptırdım ama eski halini daha iyiydi sanırım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten aynaya baktıkça kendimi başka bi insan gibi hissediyorum, enerjim tazelendi:)

      Sil