26 Kasım 2013 Salı

İnstagram Günlüğüm

Madem herkes düzenli olarak instagram fotoğraflarını paylaşıyor, bende paylaşırım arkadaş. Modayı takip ediyorum her türlü bu böyle biline! İnstagram hesabımı burdan takip edebilirsiniz. Gelelim fotoğraflara...

 
Dünyanın en güzel vosvosları benimkiler. Tamam fazla uçtum ama çok tatlılar ablası, yesin onu nenesi :P Ve güzel şeyler BİM'de satılıyordu. Hatta fotoğrafın altındaki peçete de BİM'den. Hala bitmemiş olan şubeler olabilir, bilginize..


 

Geçen hafta izinli olup tek sosyal aktivitem ders çalışmak olduğu için paylaşımlar da genelde bu tema üstüne kuruluydu:) Neyse sınav geçti bitti artık özgürüm! Sütlü kahve candır isimli çalışmamdan bir kare..

 

 Efendim bu da üstteki çalışmamın haklı gururunu yaşadım güzel sonuç:)

Kahveden devam edelim ozaman. Çalışma masamdan pencere manzarası. Evde olduğum 2 gün hava yağmurluydu ve o yağmurda işte değil evde olmak inanılmaz keyifliydi. Pencerenin perdesini açıp yağmuru izleyerek ve kahve içerek güzel güzel dersime çalıştım. Akıllı çocuk oldum.

  Uykum gelince de ayıma iyi geceler diyip mışıl mışıl uyudum:) Yanlız yanıbaşımdaki Zeynel Dinler'in iktisat kitabına dikkatinizi çekiyorum!



Bazen de motivasyonumu arttırmak için güzel günlerden resimlerle enerjimi tazeledim. Nişanımızdan en sevdiğim resim. Ocak ayında nişan yapınca burunlar soğuktan kıpkırmızı:)


Sahilde oturmanın avantajını kullanıp güneşli günlerde kendimi dışarı attım. Bostanlıyı seviyorum isimli çalışmam..



Herkesde olduğu gibi bende de peçete çılgınlığı söz konusu. Ama bu peçeteye aylardır sahibim bi türlü kullanamaya kıyamadım. Sanat eseri mübarek.


Canım kardeşimin hediyesi pembiş kedili saksılık. Aslında balkon duvarına asılacak ancak canım kocam hala bi çivi çakmadığı için şimdilik yerde duruyor. Ben de içine pembiş çiçekler alıp tam bir kız evi modu yakaladım:)



Aslında çok özenilmiş bi masa değildi. Alelacele tabakları koydum sonra uzaktan bakınca renk uyumu hoşuma gidince paylaştım. Kocamı beklerken isimli çalışmam..

 

Sınava giderken Kamil Koç rahat hattan bilet aldım, kesinlikle tavsiye ederim. Diğer firmaların rahat hatlarından daha rahat. Otobüs boş olunca tek kişilik koltuk yerine çift kişilik koltukta ayaklarımı uzatıp muhasebe çalışarak yolculuğu tamamladım.  Ayakkabısız ayak candır isimli çalışmam:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder