6 Aralık 2013 Cuma

Bi Daha Da PENTİ'den Çorap Alırsam

Kış geldimi benim koton çorap günlerim başlar. İnce kilotlu çoraptan hazetmiyorum, çünkü hem üşütüyor hem de kaşıntı yapıyor bende. O nedenle Pentinin 40 denye kilotlu çoraplarından halıyorum sürekli, ancak okadar çabuk kaçıyor ki parmak ucundan anlatamam. Aldığım bi çorabı en fazla 3 kere giydikten sonra bi bakıyorum hemen bi fire vermişim. Ayaklarımın anormal olduğuna kanaat getirip konuyu fazla irdelemeden hayatıma devam ediyordum. Ta ki LCW'den çorap alana kadar. Bir kaç ay önce kahve rengi eteğimle giyecek bir çorabımın olmadığını fark ettiğimde artık çok geçti çünkü ben kafamda kombinimi belirlemiş ve ona göre hazırlanmıştım. Sonra aklıma Carrefour'a gitmek geldi. Çorap bakıcam derken önce bi LCW'ye uğrayayım dedim, ordaki mağazası çok geniş ve güzel. Bi kaç parça bişey aldıktan sonra kasaya yöneldiğimde kilotlu çorapları gördüm. Baktım istediğim tonda kahve rengi çorap var, hadi deneyeyim dedim. Kaç aydır giyiyorum en ufak bir tüylenme, kaçma, yıpranma, elastikiyetin bozulması yok. Çok kaliteli. Pis Penti ise bi kaç yıkamada ufaktan tüylenmeye başlıyor, bel lastiği ve elastikiyeti deforme oluyor ve ucundan kaçmaya başlıyordu. Hiç ummadığım yerden hayatımın çorabını buldum resmen. Bundan sonra LCW'den alıcam 40 denye çoraplarımı. Diğerlerini bilmem tecrübe etmedim ama sesime kulak vermenizi tavsiye ediyorum. 

2 yorum:

  1. penti kesinlikle çok kalitesiz ben de nefret ediyorum. katiayı öneririm o çok daha kaliteli pentiden

    YanıtlaSil
  2. Evet malesef öyle ve diğerlerine göre oldukça da pahalı..

    YanıtlaSil