Yeni Gözdem : English Home 3 Katlı Ferforje Stant

Evimizin yakınlarındaki AVM’lerde English Home olmadığı için çok sık uğrayamıyorum, ancak bir ay önce Gaziemir Optimum’a gittiğimde bu fırsatı değerlendirip English Home’dan birkaç parça aldım hemen. Bunların içinden bahsetmek istediğim beyaz ferforje 3 katlı stant. Aldığımdan beri büyük aşk yaşıyoruz kendisiyle, öyle güzel ki öyle pıtırak ki :)
 
Kesme şeker koymak suretiyle kullanan arkadaşlarımı gördüm ancak biz çayı şekersiz içtiğimiz için bu şekilde kullanmıyorum ben. Ayrıca Beyaz ferforje üstünde beyaz küp şeker tam olarak kendini göstermiyor o nedenle renkli şeyler koymak daha eğlenceli..
 
 
 

Kayınpederimin sağolsun bize hep eli kolu dolu gelir, geçen sefer gelişinde de narlı lokum çeşitlerinden getirmiş. Lokum sevmeyen ben bile çok sevdim bu hafif lokumları. Standıma da çok yakıştı çok güzel durdular..

 

Kışın geldiğini anlamak için kestane yemek gelenek oldu galiba. Geçenlerde actifryda kestane yaptığımız bi gün, standın üst katına minik narlı lokum, orta katına hurma, en alt katına da kuru incir koymak suretiyle kullandım. Yani sırf bu tatlı şeyi kullanmak için çay içmeye başladım desem yeridir :)

 
 
 
Geçirdiğimiz cumartesi günü sabah erken kalkıp eşimin apartman görevlisine aldırdığı simitleri dörde bölüp arasına salça ve zeytinyağı sürüp, içine domates peynir ve biber koyarak simit sandviçler hazırladım. Termosumuza demlenmiş çayımızı koydum, gazete ıslak mendil, peçete ve biraz da çerez koyarak piknik çantamızı hazırladım ve hemen evimizin önündeki Bostanlı sahilindeki masalı banklarda oturup kahvaltımızı yapıp gazetemizi okuduk. Akabinde biraz sahilde dolaşıp üşüyünce eve döndük ve sıcacık evimizde içimizi ısıtıcak ve zihnimizi açacak Türk Kahvesi içme arzusuyla mutfağa koştum. Bir arkadaşımızın bize gelirken aldığı beyaz çikolata kaplı için fındıklı ve Hindistan cevizli çikolatalarımızı boy boy dizdim standıma. Bu kadar çikolatayı tabi ki yemedik ama gözümüz doydu:)

Alsam da nasıl kullanıcam ki diye düşünmeyin, nerdeyse hergün kullanıyorum ben, bilginize :)
 

Yorumlar