30 Aralık 2013 Pazartesi

Yılbaşı Ağacımızı Süsledik Hediyelerimizi Aldık :)

 


Çok seviyorum yılbaşını, heryer ışıl ışıl bi kalabalık bi coşku bi alışveriş hali.. Yılbaşı ağacımı da yeniden düzenleyip bu sene renkli ışık da ekleyince yeniyıl haftasına girmiş olduk biz:) Haftasonu da hediye alışverişi yaptım ağacımın altı dolmaya başladı, hayat bi güzel bi güzel yani.. Yeniyılı kutlamak Hristiyan adeti diyenlere inat biz yeni yılı yaşıyoruz kutluyoruz. Neden beni mutlu eden bişey varken onu yaşamaktan mahrum kalayım ki? Hayata geniş bi pencereden bakmak lazım diye düşünüyorum. Kutlamayanlara da saygı duyuyorum ama onların da bana saygı duymasını bekliyorum.






6 yorum:

  1. canımm çok güzel kareler içim açıldı :) mutlu seneler diliyorum sana çok öpüyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sana da iyi seneler canım:) öpüyorum kocaman..

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim size de mutlu seneler:)

      Sil

Follow Me From Bloglovin

Follow on Bloglovin